Viper

Ja en nee, een Phoenix icm 500 grammer is toch net even wat anders dan een dikke fluiter waar ook nog een boeket uit komt. Het zijn overigens adviesprijzen dus de uiteindelijke verkoopprijzen zullen wel lager uitvallen. Op basis van het filmpje ga ik er gewoon voor. Ik vind dit echt het beste product van de demo.

Hierbij een film van deze cake. Geen idee hoe ik fatsoenlijk embed via telefoon.

Laatst bewerkt door een moderator:
De hoeveelheid reacties net na het aanmaken van dit producttopic zegt denk ik al genoeg. Ik vond hem op de livestream erg goed overkomen en uiteraard goed bedacht van Wolff om een top product als de Return of the Phoenix door te ontwikkelen. Kijk ernaar uit om deze live te zien.

De fluit klinkt iets anders dan de Return of the Pheonix. En de boeketten hebben ook een verrassende harde burst! Voor mij is dit zeker wel een toppertje hoor en zal denk ik wel met een freakkorting te regelen vallen.

Wow, erg gaaf om te horen en zien deze. Goede van Wolff dat ze hier verder op gebouwd hebben.
Deze gaat zeker even op het lijstje.

Gaat op de lijst. Denk dat ik in eerste instantie er gewoon 1 zou nemen, en als ie ergens op een demo in de smaak valt, er nog 1 bij doe. Slimme zet van Wolff.

mooi bakje zeg.
Heerlijke fluiters met goede knal en uitwerkingen.
Toch maar eens kijken of deze er nog bij kan.

Wat ik dan zelf wel gaaf zou vinden in deze cake is en w shape afsluiter, toch wordt daar weinig voor gekozen.

Amazing yellow cabs, het is al door iemand gezegd, daar heeft deze veel van weg. Vooral de fluittoon doet me daar aan denken. Op livestream kwam hij goed over en live, van dichtbij, zal hij waarschijnlijk nog beter zijn. Mijn belangstelling voor deze is gewekt.

Amazing yellow cabs, het is al door iemand gezegd, daar heeft deze veel van weg. Vooral de fluittoon doet me daar aan denken. Op livestream kwam hij goed over en live, van dichtbij, zal hij waarschijnlijk nog beter zijn. Mijn belangstelling voor deze is gewekt.

Ik dacht meteen hetzelfde Fred!

Kijk, hier word ik dus heel vrolijk van. Heerlijk die rauwe fluiters, en mooi om te zien hoe Wolff voortborduurt op de ROTP. Wolff is goed bezig, alweer een hoop moois voorbij zien komen.

Deze moet er sws komen was vroeger altijd altijd al fan van Yellow cabs en deze lijkt er indd wel verrekte veel op.

Mis alleen een eind salvo.

Laatst bewerkt:
Het idee achter de cake sprak mij erg aan, en ik was dan ook met hoge verwachtingen omtrent de viper naar de demo gekomen, wellicht te hoog, en moet helaas concluderen dat het niet is wat ik gehoopt had.

In vergelijking met de originele RotP was hij voor mij teleurstellend. zelfs per 2 is het een schim van het origineel.

Back
Bovenaan