[youtube] YorickTitulaer

YorickT

VWC lid
Zoals jullie de afgelopen tijd misschien wel gemerkt hebben ben ik langzaam een beetje een kleine terugweg aan het vinden in de vuurwerkwereld.

Ik heb besloten om een eigen YT kanaal te starten (je eigen naam is soms de beste merknaam toch?) Daar wil ik verschillende soorten video's gaan uploaden namelijk:

- shows waar ik geweest ben
- planet coaster video's

2 dingen waar ik enorm gek op ben. 't planet coaster gedeelte zal jullie niet heel erg boeien denk ik, maar het eerste gedeelte vast en zeker wel. Via dit topic zal ik jullie ook op de hoogte houden van updates rondom mijn kanaal.

Als je het leuk vind, Abonneer dan gerust om mij zo te steunen dit kanaal te laten groeien en natuurlijk altijd op de hoogte te zijn. :idea:

Klik hier voor mijn kanaal

Het eerste deel van de video's staat online, namelijk het vuurwerk van Düren 2017

^ thanks!

Ik heb net ook weer een nieuwe video toegevoegd namelijk de finale van de demo van Rubro afgelopen dinsdag!

Mooi om te zien dat je je weer meer bezig houd met het vuurwerk.
Kom maar op met die films.

Het is weer tijd voor een nieuwe video, ditmaal de finale van de demo van Cafferata. Een zeer spectaculaire finale!

En voor de geïnteresseerden, niet vergeten! het is dinsdag. dat betekent vandaag om 17.00 mijn eerste planet coaster video

Back
Bovenaan