Viper

Pyroguy

VWC lid
Artikelnummer: 4439
Artikelnaam: Viper
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 38
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €65
viper.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met dank aan Katan vuurwerk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bijzondere cake. Vooral die blinking falling leaves zijn mooi! Jammer dat er dan zoveel geld voor zo'n cake gevraagd wordt. Ik hou hem in ieder geval in het achterhoofd. Mocht ik nog eens een mooie kortingsactie zien, dan is dit misschien zijn moeite wel waard.

Bijzondere cake. Vooral die blinking falling leaves zijn mooi! Jammer dat er dan zoveel geld voor zo'n cake gevraagd wordt. Ik hou hem in ieder geval in het achterhoofd. Mocht ik nog eens een mooie kortingsactie zien, dan is dit misschien zijn moeite wel waard.

Het is inderdaad een hele bijzondere cake.
De opbouw vind ik erg leuk en de leaves zien er prachtig uit. Waar ik bij de andere nieuwe cakes vaak een beetje in herhaling vind vallen (vaak zie je bijvoorbeeld willows terugkomen), heb ik dat gevoel hier totaal niet.

Een minpuntje vind ik de finale, daar had ik iets van meh, beetje een anticlimax :p

Een leuke cake, vernieuwend, al houd de prijs mij dan weer tegen. Bij de eerste schoten deed ie mij aan de Fusion denken, maar deze geeft nog mooie falling leaves. Die crackling tails, doe mij daar maar een cakeje mee, mooie staarten!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mooie pot. Hoe groot waren de tubes eigenlijk? 30 mm? Ook deze heeft weer verschillende mooie effecten en die staarten waren ook erg mooi om te zien. Alleen de prijzen bij deze serie vind ik toch net iets te duur.

Back
Bovenaan