Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Label belangrijk? Tuurlijk; een Ferrari geschilderd met een kwast en loodmenie verkoopt ook minder, ook al is de inhoud dik in orde. Uiteraard staat de uitwerking voorop, lijkt mij meer dan logisch.
Een goed product moet er ook goed uitzien, of eigenlijk; de eventuele koper overhalen tot het kopen. De meeste 'gewone' oudjaar vuurwerk kopers maken hun keuze in de winkel, dan is een label wel belangrijk denk ik. Liefhebbers kijken eerst filmpjes en demo's, die laten zich niet afleiden door een label (ok, ik misschien dan als label freak). De voetbal pakketten in de club kleuren, het Gerard Joling pakket; labels zijn dan bijna belangrijker dan het vuurwerk zelf. Men probeert toch de verkoop er mee te stimuleren. Geen idee of dat ook echt succesvol is.
En toch koop je iets onbewust door een leuk label. Of je het nou wilt of niet![]()
In dit geval....ik heb deze 4 potjes puur om de layout gekocht. Ik vind het zooooo ontzettend mooi gedaan hè. Ze zijn minuscuul, kleiner dan gehoopt, maar ik vind het prachtige labels... Het interesseert me nie eens wat er uit komt, mss steek ik ze niet eens af. Voor het eerst had/heb ik de neiging de labels te strippen en in te lijsten.
Magoe, heb ze in handen. Ten tweede viel me op dat het plaatje maar op één der vier zijden stond, want er moet van EU en NL natuurlijk nog een tyfuszooi tekst op. Maar ten eerste en tot m'n grote ergernis zag ik...dit....
![]()
Welke totale oetmongool heeft bedacht om precies op net die ene kant de lont plus compleet vernielenende sticker te plaatsen?! Jaja, m'n ratio snapt ook wel dat alle tekst wettelijk leesbaar moet blijven maar godverdegodver en jullie weten hoe plakkerig die plakkertjes (hey!) kunnen zijn. Na even frunniken:
![]()
Een zucht van verlichting. Wat een schatjes. Ik ben verliefd. Wat een snoepjes. Het is net of ik Japans vuurwerk heb. Als ik er nou mee ga slapen als een kind met een snoepdoos of nieuwe fiets, droom ik vast dat een zachte warme geisha mij zacht en zwoel...ehm....ja zoiets dus
Het schijnt een of andere Duitse artdesigner te zijn die dit voor FWS heeft gemaakt. Laat die vent aub een hele lijn ontwerpen? Grote compounds? Ik koop ze om met de labels m'n slaapkamer te behangen!!