Mij maakt het uiterlijk van de cake geen bal uit. Als het goedkoper is, heb ik liever alleen een wikkel met de naam erop, dan dat er een dure, met geweldige opdrukken gevulde label eromheen zit.
Ik snap best dat de mooie labels, of de spectaculaire vormen, bij de meeste mensen enorm aanspreekt. Maar om 12 uur 's nachts kijkt geen mens naar wat voor label er om de cake zit die ik af steek. Als het goed is krijgen die een stijve nek van het naar boven kijken naar wat er zich daar afspeelt.
Daarnaasst vind ik sommige labels ook nog misleidend. Als je een stuk vuurwerk koopt met daarop alleemaal luchteffecten, en het blijkt een fontein te zijn, dan zou ik me toch behoorlijk ***lig voelen. Er zijn helaas genoeg voorbeelden te noemen van vuurwerk met een geweldige vorm en labels (biljarttafels, buskruidvaten etc.) die qua uitwerking behoorlijk tegenvallen en het geld niet waard blijken te zijn.
Ik maak de keuze van producten op basis van de uitwerkingen die ik hier zie, en niet in de winkel waar ik de mooie, spectaculaire en vooral dure cakes in de etalage zie staan.