Vinden jullie een mooi label belangrijk ?

Vinden jullie een mooi label belangrijk ?

• Totaal stemmers
    154
  • Peiling gesloten .

Torrr

VWC lid
Ik vroeg me af hoe jullie aankijken naar een label van een cake of iets dergelijks, ik zelf vind een label best wel belangrijk, het moet namelijk een uitstraling hebben. Maar toch kijk ik natuurlijk als eerste wat voor uitwerking het product heeft en heeft het daarnaast een mooi label dan is dat mooi mee genomen.

mooi label vind ik wel belangrijk zolang het label wel een beetje weergeeft wat de cake/pot/flowerbed doet.
op een nitraat of vlinder vind ik een mooi label ook niet verkeerd simpel mag van mij ook maar een labeltje alla choeêt of ugly joe vind ik wel mooi

Ik vind op de eerste plaats de uitwerking het belangrijkste!
Maar een mooie label vind ik ook erg belangerijk!
Ik koop een product,,, dan moet ik nog 3 dagen na een mooi label kunnen kijken zodat ik me extra kan verheugen op het betrefende artiekel!
soms is een simpel etiket/label ook goed maar tog liever een mooi uiterlijk!

(in de liefde is innerlijk ook het belangerijkste! maar een meisje beoordeel je ook bij de eerste x voornamenlijk op het uiterlijk!)

nee ik vind het label niet belangrijk .
ik heb wel eens cakes gekocht puur op het label .
nou over de uitwerking was ik totaal niet te spreken

Leuk topic Arjan, bedankt.
Ik zou een cake never nooit om de label kopen, de uitwerking, daar gaat het om.
Maar voor de niet liefhebbers/freaks speelt het label zeker een belangrijke rol,een cake met een prachtig mooi label nodigt vaak eerder uit om te kopen.

ikzelf vind het wikkel van een cake 'bijzonder' dit mede omdat ik zelf een opleiding volg tot grafisch vormgever.

Ik zie vaak zoveel verschillende stijlen in cakes: modern, simpel, strak, nostalgisch en ga zo maar ff door.

Als we bijvoorbeeld is kijken naar de labels van de barely legal collectie, ikzelf vind die labels echt geniaal. Simpel maar toch echt erg uitdagend:) En als we dan is naar de labels van pyrostar/broekhoff kijken(allebei dezelfde stijl, is ook hetzelfde?) Die zijn echt mooi gemaakt en je ziet ook dat er veel tijd in gestoken is, ook oogt het gelijk wat luxer. Dit geldt ook voor de masterline collectie, ziet er ook strak uit. Alleen heeft een cheapielook door ander kleurgebruik:)

Zo kan ik nog wel ff door gaan maar zo kijk ik dus naar labels:D

mooie labels heb ik absoluut niks op tegen zolang de prijs van het produkt maar niet hoger wordt door een mooi gerafineerd label.
want dan zie ik liever een simpele uitstraling voor een paar euro minder.
en ik let natuurlijk ook wel op het geen wat uit de pot komt

Natuurlijk vind ik de uitwerking het belangrijkst maar toch wil het oog ook wel wat. Ik denk ook vooral dat het voor de doorsnee consument wat meer van belang is aangezien de effecten diegene niks zeggen. Dan kijken ze vaak toch naar hoe groot het is en hoe het label eruit ziet.

Het zal mij zeer zeker en allereerst afhangen van de uitwerkingen van een stuk vuurwerk of mij iets interesseert of niet. Als een bepaald stuk vuurwerk dan ook nog eens een mooi label heeft is dat mooi meegenomen, maar dus echt niet de doorslaggevende factor.

Het is vind ik wel erg fijn als je iets van een juiste en duidelijke omschrijving van effecten, eventuele aanzichtzijde, schietrichtingen, stijghoogte, brandtijd en te verwachten kleuren e.d. erop terug vind. Dus ff iets meer als verplicht is.

Als het voor de prijs van een stuk vuurwerk uitmaakt dat deze heel veel duurder wordt doordat er een multicolor hoogglans extra superdeluxe label op zit, dan vind ik dat toch echt overbodig.

Maar ja als alles er hetzelfde zou uitzien, dan zou een collectie foto ook weer erg saai worden, haha. Een beetje normale uiterlijke verzorging met o.a. bovengenoemde punten van vuurwerk is dus wel op zijn plaats.

Bij deze dan ook maar even mijn inbreng.

Ikzelf kijk altijd zeer kritisch naar de effecten uit een stuk vuurwerk,Ik wil tenslotte het mooiste van het mooiste.
Toch is de uitstraling van een product natuurlijk ook erg belangrijk,Je kijkt immers naar wat je koopt >Het oog wil ook wat<

Dit is niet alleen bij vuurwerk het geval.
Jullie mannen weten wel wat ik bedoel.
Een lekker ding zie je ook eerst via het uiterlijke en dan pas het karrakter/inhoud.Waarna je hopelijk je lontje aan mag steken :p

Ik kijk als een product mij aanspreekt vaak toch eerst een aantal keer het filmpje. Dat doe ik net zo vaak tot ik zeker weet,Die moet ik hebben. Maar in het onderbewustzijn werkt dat anders,Vaak worden daar de naam van het product,De kleur en het uiterlijk in opgeslagen. Ik merk dat ik vaak bij dezelfde dingen uit kom. Dus ik kan van me zelf zeggen dat ik effecten grotendeels bepaalend vindt,Maar het uiterlijk speelt ook een rol.

Mij maakt het uiterlijk van de cake geen bal uit. Als het goedkoper is, heb ik liever alleen een wikkel met de naam erop, dan dat er een dure, met geweldige opdrukken gevulde label eromheen zit.
Ik snap best dat de mooie labels, of de spectaculaire vormen, bij de meeste mensen enorm aanspreekt. Maar om 12 uur 's nachts kijkt geen mens naar wat voor label er om de cake zit die ik af steek. Als het goed is krijgen die een stijve nek van het naar boven kijken naar wat er zich daar afspeelt.

Daarnaasst vind ik sommige labels ook nog misleidend. Als je een stuk vuurwerk koopt met daarop alleemaal luchteffecten, en het blijkt een fontein te zijn, dan zou ik me toch behoorlijk ***lig voelen. Er zijn helaas genoeg voorbeelden te noemen van vuurwerk met een geweldige vorm en labels (biljarttafels, buskruidvaten etc.) die qua uitwerking behoorlijk tegenvallen en het geld niet waard blijken te zijn.

Ik maak de keuze van producten op basis van de uitwerkingen die ik hier zie, en niet in de winkel waar ik de mooie, spectaculaire en vooral dure cakes in de etalage zie staan.

Ik kijk echt niet naar het label.
Ik kijk een beetje naar de importeur, of er zo ie zo een dealer bij mij in de buurt zit.
En dan ga ik filmpjes bekijken van de cakes, enz.

Label maakt niet uit, dat ga ik pas mooi vinden als de cake mij aanstaat qua effecten.
Karton om de cake met alleen naam, effect omschrijving en gebruiksaanwijzing vind ik geen probleem.
Als de effecten mooi zijn en ik wil hem kopen, dan maakt bruin karton als ,,label´´ me niks uit.

Het gaat natuurlijk in eerste instantie om de uitwerking.
Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de labels van proline erg pakkend vind ook al is de label bijzaak

Ik kies voor de uitwerking boven alles, al zit er geen label omheen vind ik dat nog geen probleem. Wel vind ik sommige labels wel mooi natuurlijk dat ze erom zitten maar daar koop ik het product niet voor.

Gestemd op: ja, maar tegelijkertijd moet de cake wel goed zijn.

Natuurlijk vindt ik de uitwerking wel iets belangrijker, maar het label moet wel aanspreken.

Back
Bovenaan