Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik bewaar elk jaar wat (mooie) omdozen, die laat ik dan tot eind januari staan en rond september/november zet ik ze weer leuk neer zodat je wat meer in de sfeer komt.Toevallig vorig jaar voor het eerst overwogen om een omdoos te bewaren omdat ik hem zo mooi vond. (Cupido-Riakeo)
Kennelijk hecht ik er dus zeker waarde aan!
Leuk idee!Ik bewaar elk jaar wat (mooie) omdozen, die laat ik dan tot eind januari staan en rond september/november zet ik ze weer leuk neer zodat je wat meer in de sfeer komt.
Nu met de TDS400heb wel eens in een geschoten monsterride een paar kaarsen in de tubes gezet en op de salontafel gezet. Was echt wel een gaaf gezicht haha.
Dat is al een salontafelNu met de TDS400
Je kan eventueel een Riakeo/Lesli dealer (waar je een bestelling hebt staan) vragen of ze ook voor jou een dummy/omdoos kunnen bestellen.Ik zit nog aldoor te wachten op de Tang Empire... Ja, om het label. En baal dat East Meets West niet in bezit kán komen. Maar ik denk hier nog ns een topic te openen, bedelend om de Riakeo dozen van die lijn die ik niet kan krijgen (of wil betalen puur omt doossie...). Ja, ik vind ze prachtig. Net als je Japanse van FWS. Ik had het label van CR Hummingbird ook wel willen bewaren, vond ik een snoepie.
Hmm, goeie tip, dank je!Je kan eventueel een Riakeo/Lesli dealer (waar je een bestelling hebt staan) vragen of ze ook voor jou een dummy/omdoos kunnen bestellen.