Vinden jullie een mooi label belangrijk ?

Vinden jullie een mooi label belangrijk ?

• Totaal stemmers
    154
  • Peiling gesloten .
Nee man, uitwerking eerst dan de label..

Kijk naar magnum en rubro meestal goede dingen, maar de kaft gewoon standaard

Ja maart uitwerking gaat voor. Ik vind het toch jammer dat ik bijna alleen maar kartonnen dozen had staand (rubro + magnum). Zeker in de voorpret speelt een mooi label mee.

Uitwerking op 1, maar laten we eerlijk zijn. Het oog wilt ook wat en denk dat vooral de “normale” consument ook vooral kijkt naar een label.

De uitwerking is zeker belangrijk dat gaat voor, en dat is ook het leuke van deze hobby het zoeken naar het mooiste vuurwerkie 😏

Al zijn er ook labels die zo gruwelijk lelijk of saai zijn dat t product direct al afvalt.

Maar tijdens de losse verkoop kan een heel tof label zomaar een meepakker worden, zonder dan echt te weten wat ik meepak.

Dus ja t label is belangrijk.

Toevallig vorig jaar voor het eerst overwogen om een omdoos te bewaren omdat ik hem zo mooi vond. (Cupido-Riakeo)
Kennelijk hecht ik er dus zeker waarde aan!

Toevallig vorig jaar voor het eerst overwogen om een omdoos te bewaren omdat ik hem zo mooi vond. (Cupido-Riakeo)
Kennelijk hecht ik er dus zeker waarde aan!
Ik bewaar elk jaar wat (mooie) omdozen, die laat ik dan tot eind januari staan en rond september/november zet ik ze weer leuk neer zodat je wat meer in de sfeer komt.

heb wel eens in een geschoten monsterride een paar kaarsen in de tubes gezet en op de salontafel gezet. Was echt wel een gaaf gezicht haha.

Ik zit nog aldoor te wachten op de Tang Empire... Ja, om het label. En baal dat East Meets West niet in bezit kán komen. Maar ik denk hier nog ns een topic te openen, bedelend om de Riakeo dozen van die lijn die ik niet kan krijgen (of wil betalen puur omt doossie...). Ja, ik vind ze prachtig. Net als je Japanse van FWS. Ik had het label van CR Hummingbird ook wel willen bewaren, vond ik een snoepie.

Ik zit nog aldoor te wachten op de Tang Empire... Ja, om het label. En baal dat East Meets West niet in bezit kán komen. Maar ik denk hier nog ns een topic te openen, bedelend om de Riakeo dozen van die lijn die ik niet kan krijgen (of wil betalen puur omt doossie...). Ja, ik vind ze prachtig. Net als je Japanse van FWS. Ik had het label van CR Hummingbird ook wel willen bewaren, vond ik een snoepie.
Je kan eventueel een Riakeo/Lesli dealer (waar je een bestelling hebt staan) vragen of ze ook voor jou een dummy/omdoos kunnen bestellen.

Ik heb alle kerstspullen in een omdoos.. momenteel de ICB omdat die zo mofo groot is. Mogelijk komend jaar weer iets anders voor de kerstspullen..

Ik denk dat ik een aantal omdozen dit jaar ook eens ga bewaren dit jaar.
Idd voor de kerstspullen enzo.

Het is niet doorslaggevend voor het al dan niet aanschaffen van een product maar ik kan een mooi label zeker wel waarderen. Funke is op dat gebied wel mijn grote favoriet en als ik de kerstspullen tevoorschijn haal is mijn favoriete doos de Elegant Night en dat is niet vanwege de inhoud.

Bij vuurwerk bestellen is het vrijwel nooit doorslaggevend, enkel de uitwerking. Tenzij het echt een ouder product is dan is de nostalgie van het label nog wel eens de reden om te bestellen en maakt de uitwerking niet uit.

De laatste jaren bewaarde ik wel zo af en toe iets (label, doosje) van producten die ik erg leuk vond, dan kan ik daar over een paar jaar nog weer eens aan terug denken.

Back
Bovenaan