RedBaron
Pyroworld
Afgelopen weekend hebben we voor 2008 onze eerste vuurwerkshow weer mogen zien. het was het vuurwerk voor de kerstboomverbranding welke we vorigjaar ook al bezocht hadden
Het werd wederom geschoten door Hendrickx Vuurwerk, dus spektakel!verzekerd hopen we!. Bij aankomst op het terrein zagen we enkele palen en een heuse waterval al hoog in de lucht steken.
op de palen troffen we fonteintjes van Bonbridge aan welke in een ster opgehangen waren. Verder zagen we een hele hoop (nieuwe!) bonbridge blokken zoals de blue goldenshell, golden night, sahara thunder, miamipalmtree enzovoorts. Maar ook een hele sloot bommen en candles maakte het festijn wat stond te beginnen compleet!
Wat fotos van de show:
opening van de show, hard en fell
150MM silver crosette circle to red
waterval met er achter 2inch crackling tail candles
bonbridge goldennight
de waterval
golden blue shell
nog eens, maar dan met meer shells er achter
het was een leuke show!. En van deze show zijn nog meer fotos beschikbaar. Deze kun je *HIER* bekijken
Natuurlijk heb ik er ook een video van en deze kun je *HIER* downloaden, veel kijk plezier!
ik denk dat het het bekijken meer dan waard is
Het werd wederom geschoten door Hendrickx Vuurwerk, dus spektakel!verzekerd hopen we!. Bij aankomst op het terrein zagen we enkele palen en een heuse waterval al hoog in de lucht steken.
op de palen troffen we fonteintjes van Bonbridge aan welke in een ster opgehangen waren. Verder zagen we een hele hoop (nieuwe!) bonbridge blokken zoals de blue goldenshell, golden night, sahara thunder, miamipalmtree enzovoorts. Maar ook een hele sloot bommen en candles maakte het festijn wat stond te beginnen compleet!
Wat fotos van de show:

opening van de show, hard en fell

150MM silver crosette circle to red

waterval met er achter 2inch crackling tail candles

bonbridge goldennight

de waterval

golden blue shell

nog eens, maar dan met meer shells er achter
het was een leuke show!. En van deze show zijn nog meer fotos beschikbaar. Deze kun je *HIER* bekijken

ik denk dat het het bekijken meer dan waard is