Video/foto topic van RaideR

Hele gave cake. Had ik op moeten pikken voor een mooi prijsje een tijd geleden. Te lang gewacht en nu weer €6 duurder :rolleyes:
Gaat er nog wel komen dit jaar denk ik !

Zoals altijd weer een top filmpje. Blijf echt van ieder filmpje genieten, altijd goed op beeld en een lekker sfeertje.

Deze valt mij nu pas op. Wat een mooie heldere kleuren!
Hartelijk dank weer :D! Zoals jullie weten zit er veel passie bij mij voor onze mooie hobby.

Soms moet je ook van wat kleins genieten, zoals een crosette cake zo lekker op de vooravond tussen het gebeuk door.

Prachtige beelden en dito commentaar zoals altijd! Film je trouwens met een nieuwe camera, want voorheen had je een Sony A6000 toch?

En nog bedankt voor de livestream gisteravond!

Bedankt voor het delen van de livestream hier, ik zojuist nog eventjes na zitten te genieten. Niet alleen van het beeldmateriaal maar ook de vermakelijke dialoog met vader en zoon. Freak meets De gewone man, je hebt ze een mooi inkijkje in onze wereld gegeven en ik denk dat het nog steeds niet bij de beste man is ingedaald hoe diep de liefde voor vuurwerk zit. Priceless !

Bedankt voor het delen van de livestream hier, ik zojuist nog eventjes na zitten te genieten. Niet alleen van het beeldmateriaal maar ook de vermakelijke dialoog met vader en zoon. Freak meets De gewone man, je hebt ze een mooi inkijkje in onze wereld gegeven en ik denk dat het nog steeds niet bij de beste man is ingedaald hoe diep de liefde voor vuurwerk zit. Priceless !

Whahha ja dat was wel een mooi gesprek met de 'gewone burger' waar jullie van konden meegenieten :)

Ik zal volgende keer proberen op een iets minder druk stuk te staan, voor bijgeluiden, maar het heeft ook wel weer wat :D.

Prachtige beelden en dito commentaar zoals altijd! Film je trouwens met een nieuwe camera, want voorheen had je een Sony A6000 toch?

En nog bedankt voor de livestream gisteravond!

Klopt, dit is een nieuwe set-up die ik aan het proberen ben, met externe mic (geluid vind ik zelf lekker!)

Zorgt ervoor dat ik met beeldstabilisatie en 4k 60FPS kan werken.

Back
Bovenaan