Video/foto topic van RaideR

Wat zou nou je top 3 dikste boxen zijn als je er zo op terugkijkt?

Pffffff ja die veranderd per dag geloof ik :)....

Maar als ik nu zou moeten kiezen:

1: W-Triple Layer
2: Colorful City (2017 batch dan!)
3: Exodus van Wolff (tip voor vanavond, komt de video :) ).

Toppertje onder de goedkope cakeboxen!

Wat een prachtig boxje blijft dit toch zeg. Wederom weer prachtige sfeerbeelden. Als ik zo de prijs zie, hebben wij hem denk ik bij dezelfde winkel besteld. Onlangs toch maar overstag gegaan, maar de beelden zijn weer een bevestiging dat het een juiste keuze is geweest om deze toch even mee te pakken voor dat geld. Ga denk ik wel beginnen met de 30mm cake.

Ik ben vaste kijker van je kanaal, heerlijke positieve filmpjes met een enthousiaste filmer.
Krijg altijd spontaan zin om te stoken.

Ik ben vaste kijker van je kanaal, heerlijke positieve filmpjes met een enthousiaste filmer.
Krijg altijd spontaan zin om te stoken.

Dankjewel man! Ja ik probeer positief in t leven te staan, er is al genoeg negativiteit te vinden.

Hopelijk kunnen we dit jaar nog wat demo's meepakken!

Meer video's binnenkort!

Hoppa ! Mooie filmpje weer Raider, we worden verwend. Ik kan alleen maar beamen wat andere posters ook schrijven, je enthousiasme werkt erg aanstekelijk. Kijk al uit naar de volgende filmpjes, het begint echt te kriebelen als ik ze zie.

Hoppa ! Mooie filmpje weer Raider, we worden verwend. Ik kan alleen maar beamen wat andere posters ook schrijven, je enthousiasme werkt erg aanstekelijk. Kijk al uit naar de volgende filmpjes, het begint echt te kriebelen als ik ze zie.

Dankjewel! Er komen er nog een stuk meer aan! Nu nog de tijd vinden om het allemaal te bewerken en online te gooien!

Hoppaaaaaahh

Back
Bovenaan