Video/foto topic van RaideR

ik voel de bekende krachttermen ook de komende jaarwisseling weer voorbij komen :D

SOOOOOOOW
SOOOOW HEEY
niet normaal man heey
dit is echt groot
GHO GHOOOOOW

elke keer weer genieten van je films!

Mede hier door en een goede kwaliteit camera geven de films van Raider wel een genot om naar te kijken. Je proeft in elke film de sfeer, zeg maar...

Ps. Je vergat: "Hoppa!" :D

Whaha je hebt gelijk... Die 'hoppa'is bijna het handelsmerk geworden... ik hoorde hem ook op bovenstaande film. prachtig!

Mooie lijst weer Raider, kijk nu alweer uit naar je nieuwe video's met bijbehorend commentaar :wink:.

Hierbij mijn film van de set infinity cakes van Zena, zelfs voor €12,50 per stuk zou ik twijfelen deze te halen, er zijn wellicht betere keuzes maar ze waren zeker niet slecht!

Eerlijk gezegd vind ik het geen eens slechte cakes. Misschien wat snel afgelopen, maar qua grootte en effecten en kleuren ziet het er op film prima uit!

2.50 per cake meer heb je alleen de brasil box al... kijk, als je die al hebt zijn deze zeker niet verkeerd. Toch zijn er zeker betere 19 shots op de markt 😁

Zo, iedereen helemaal happy na oud en nieuw?

Ik in ieder geval wel :D! Behalve hier en daar een mini-beetje motregen een top avond gehad! Nog nooit zoveel goede producten gehad, behalve de top rockets 1/3 en wat misgangers zat er zo goed als niks slechts tussen!

Hier alvast een teasertje met wat er komen gaat:

Toppertje van een doos dit, voor de €57,50 die ik betaald heb haal ik hem zo weer!

Blinkers waren super, beter dan op de demo's!

Oordeel zelf:

Echt een geweldig oud en nieuw achter de rug, nog meer genoten als ooit! Lekker rustig de tijd genomen voor mijn producten en die van mijn stookmaat, en een mooie opbouw tijdens de vooravond.

Ik heb alles weer mooi in 1 film gezet, hoop dat jullie hem weer tof vinden. Laat even weten wat jullie ervan vinden :)

Enjoy!

Back
Bovenaan