Tijd voor dit geweldige assortiment! 2017 batch was weer super!
Mooi filmpje weer RaaaaideR.... Bedankt!
Ook gehoord hoe de 2018 bats was RaideRRRRRR.....?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tijd voor dit geweldige assortiment! 2017 batch was weer super!
Wat een toppers zeg. Nog nooit gehad maar daar moet dit jaar maar eens verandering in komen. Weer ontzettend genoten van je nieuwe compilatie en filmpjes trouwens, keep em coming!![]()
Mooi filmpje weer RaaaaideR.... Bedankt!
Ook gehoord hoe de 2018 bats was RaideRRRRRR.....?
1e keer Fallas, wat een geweldige ervaring!
Al die Mascleta's, Castillo's, noem het maar op! Geweldig om meegemaakt te hebben, ik heb intens genoten van dit festival en snap heel goed waarom elke vuurwerkliefhebber hier een keer geweest moet zijn.
Ik heb mijn best gedaan een leuke compilatie van de beste beelden te maken, hoop dat jullie het leuk vinden!
Heb deze gisteravond in alle rust bekeken, maar wat een heerlijke sfeer film zeg. Echt alle onderdelen wat het feest zo geweldig maken komt ruimschoots aan bod. Dikke aanrader.
Heb deze gisteravond in alle rust bekeken, maar wat een heerlijke sfeer film zeg. Echt alle onderdelen wat het feest zo geweldig maken komt ruimschoots aan bod. Dikke aanrader.
Dankjewel! Helaas moet ik dit jaar overslaan :(!
Ooh dat meen je niet, wat balen. Zeker voor jou, maar stiekem ook wel een beetje voor ons nu wij die geweldige films moeten missen.
Heb je een standje op de trophy waar fans met je op de foto kunnen en een handtekening van je kunnen scoren?![]()
Komt er dan ook een eigen kledinglijn met alle “krachttermen” uit je video’s?
Wat kan je zoal kopen voor €5,-?
Nou dit:
Echt een geweldig oud en nieuw achter de rug, nog meer genoten als ooit! Lekker rustig de tijd genomen voor mijn producten en die van mijn stookmaat, en een mooie opbouw tijdens de vooravond.
Ik heb alles weer mooi in 1 film gezet, hoop dat jullie hem weer tof vinden. Laat even weten wat jullie ervan vinden
Enjoy!