Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Welke cakes had je in de EVO combi 6 pack zitten en staan die ook op de compilatie film?
Na van de week je lange compilatie van Fallas te hebben bekeken, was het vandaag de beurt aan deze lange film.
Ontzettend genoten weer van je opmerkingen tijdens het filmen, de vele fantastische producten en de manier waarop je het hebt gefilmd. Erg mooie collectie zeg en wat een prachtige stook locatie, pure sfeer.
Heb wel een klein min puntje en dat is het stukje dat jullie vuurwerk in de hand afsteken om het vervolgens op de grond te leggen, dat kan echt een stuk beter![]()
Fijn om te zien dat je weer aan het uploaden bent, blijft echt een genot om naar jou filmpjes te kijken.
Bedankt, eerste jaar dat ik niet 'stop' met vuurwerk naar februari dus kan ik ook wel weer uploaden!
Dit jaar heb ik een DJI Osmo Action erbij, hopelijk ook wat gave grond shots etc!
Wat ben ik toch altijd blij met google nu ik ouder word... DJI Osmo Action, Yeah right (WTF ?) Soort go pro als ik het goed gezien heb![]()
Bij een aantal cakes lijken de boeketten slecht te verspreiden. Ik heb deze voor het eerst na alle lovende reacties, hopen dat het na jaar drogen beter presteert.
Had jij de Burning Vulcano van Eurostar ook in je collectie afgelopen jaar?