Victory show

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 694
Artikelnaam: Victory show
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal schoten: 32 schots
Effectomschrijving: De Victory show begint heftig met grote palm-strobo effecten. Daarna volgt een nog niet eerder vertoonde compositie van fish met rode sterren en zilveren palmen met rode strobe's die vanuit de ingebouwde waaier worden afgevuurd. 32 schots!
Tijdsduur:
Stijghoogte:
Richtprijs: €.49,95
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

694_victory_show_600x485.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier is mijn film van deze cake.
Je ziet er hier twee stuks.

Ik ben niet enthousiast over deze cake. Ik snap het idee niet echt. Die salvo's met fish zijn niet echt goed gecombineerd met de kneiterharde boeketten die erna komen. Raar contrast. Prijs van ruim anderhalve euro per schot is het geheel daardoor niet meer waard, terwijl die laatste boeketten dat wél zijn.

Hele rare cake, afwisseling klopt geen bal van. Effecten zijn wel mooi. Maar het past niet bij elkaar. Beetje bij elkaar geraapt zooitje. In ieder geval niet mijn smaak en die van een ander wel. Maar afgezonderd van elkaar een hele mooier cake!

Hm hij heeft toch wel wat. Vooral de begin schoten,mooie green tip palmtree,s met blinkers,erg mooi. Fish en dahlia,s leuke combi,finale had ik anders gedaan.

Voor mij één van de toppers. Vooral de combinatie van felrode dahlia met het blauw en de witte fish vind ik zeer goed uit de verf komen.

Wat veel mensen willen is toch wat afwisseling in een cake. Deze cake heeft het.
Met de kwalitatief hoogstaande effecten en heldere kleuren vind ik het echt een goede cake. De prijs zit voor mij nog net binnen de grenzen wat ik zou betalen voor een cake.
Iig wel een topper.
greetzz

Ook ik ben heel erg gecharmeerd van deze cake, de eerste schoten met blinkers doen mij zeer veel denken aan vwt vorig jaar, de afwisseling er na vind ik juist heel subliem en orgineel bedacht en geeft deze cake juist iets extra's.

het is raar maar waar.
alle films die hier over dit product zijn gepost, willen niet werken .
hoe komt dat .
ik had daar net nog een paar andere films bekeken .
licht het aan mijn pc of is er wat anders gaande

vandaag zijn mijn problemen gesmolten als sneeuw voor de zon .
eindelijk heb ik hem kunnen zien op film en ik moet zeggen dat ik hem niet verkeerd vind .
die fish combi steek mooi af bij de dahlia's erg mooi .

Ook ik ben heel erg gecharmeerd van deze cake, de eerste schoten met blinkers doen mij zeer veel denken aan vwt vorig jaar, de afwisseling er na vind ik juist heel subliem en orgineel bedacht en geeft deze cake juist iets extra's.

Het eerste filmpje dat ik hiervan zag, vond ik juist eng. Het blauwe effect was niet te zien op de film, waardoor er een wit rood wit combinatie overbleef.

Als je deze af gaat steken, dan denk ik dat je wel goed moet kijken hoe dat je alle kleuren op de film krijgt. Zo'n wit rood wit combinatie is misschien leuk voor Stefan, maar bij jou past dat niet zo goed. Denk ik.

:bye:

het is raar maar waar.
alle films die hier over dit product zijn gepost, willen niet werken .
hoe komt dat .
ik had daar net nog een paar andere films bekeken .
licht het aan mijn pc of is er wat anders gaande

Om hier even op te reageren, Youtube heeft afgelopen dagen inderdaad wat problemen. Ligt dus zeer zeker niet aan jouw pc.

Hele aparte cake dit. Zou niet mijn 1ste keus zijn. Over de opbouw ieder zijn eigen smaak natuurlijk. Wel mooie grote boeketten.

Back
Bovenaan