Vianen 30 April 2013

Nou, ik denk dat ik toch ook maar deze kant op kom :p Stukje met het openbaar vervoer, maar gelukkig begint het al vrij vroeg in de avond. Mocht iemand mij na afloop richting Wageningen willen brengen, dan staat daar een oliebol tegenover! :D

Camera gaat mee. Ik sta rond 9 uur op de Lekdijk.

Vooruit, nog 1 keer dan!

1. Met de neus richting Nieuwegein --> vanaf het bruggetje over het Merwedekanaal.
2. Links aanhouden richting zomerdijk --> zomerdijk in de hoek naar beneden lopen richting de Lek.(Merwedekanaal is aan de rechter hand)
3. Doorlopen naar de kop van de voorhaven van het Merwedekanaal / lek.
4. Kwartslag naar rechts draaien.
5. Aan de overkant staat het vuurwerk opgesteld.

Blijf je op de zomerdijk of lekdijk dan sta je op ruim 400 meter!

Een fijne dag en een mooie show gewenst.

Bob1

als ik naar de filmpjes van vorig jaar kijk zie ik dat er toen ook shells geschoten werden.
dus zal dat dit jaar niet anders zijn...

Djara,

Ja, dit is een show waar shells worden geschoten. Max kaliber is 3".

Show is niet te vergelijken met alle voorgaande edities.

Ook aanwezig, met camera uiteraard. Beloofd een leuke show te gaan worden.
Tot vanavond! Heb er zin in :D

Na wat speuren op de kaart aan de hand van de beschrijving van Bob, ben ik er tamelijk zeker van dat de show vanaf HIER ontstoken zal worden.

Net terug, een mooie show met mooie producten maar helaas werd de show 15 minuten uitgesteld waardoor we de show van Houten van een afstandje bekeken hebben, Het leek in Houten meer los te gaan dan in Vianen met een dubbele finale, volgend jaar weer Houten. :) Bedankt voor de gezelligheid weer Robbie en Aart :p

Wel leuke showtje gezien in Vianen,maar zoals Mark al aangeeft Houten was echt stukken beter.
Dus baal er wel van,maar goed toch nog kunnen lachen met Mark gelukkig.:p

Net terug vanuit Houten.
Mooie show gezien met vele bijzondere/aparte effecten.
Lekker rustig geschoten.
Een x aantal foto's geschoten, maar die gooi morgen onlinen.

Na deze show nog naar Houten zitten kijken.
Volgens mij had een shell importeur de actie 10 shell met het effect rood halen, 1 betalen.
Je kan lekker raggen, maar hou de variatie er in.
Maar laten we het over Vianen hebben en gooi dat stuk Hout maar in de rode kachel...

Zo weer terug,

Beetje met gevoel van middelmatige show .
Tuurlijk vaccalluzzo en zink was super om te zien maar kom op jongens.
Intro gewoon gepikt van Arnhem 2012 , kwaliteit van veel shell,s om te janken niet rond enz.
Als je kies voor kwaliteit kies dan voor wat betere shell,s want beter 1 topertje dan 6 plofjes !

Maar dit is mijn mening.

Maar toch vaccalluzzo violet w butterfly en strobe waren heerlijk !

Zojuist ook weer terug en een leuke show gezien in Vianen.
Mooie kwaliteitsbommen zaten ertussen en de rekjes met single shots waren zeer nice.
Team DPF bedankt voor de show, en alle aanwezigen bedankt voor de gezelligheid!

Film volgt uiteraard nog :)

Ik ben terug gekomen met een gemengd gevoel bij deze show, aan de ene kant vond ik het een goede show met erg mooie producten (helemaal voor 3"!). Aan de andere kant had ik mij er toch iets meer van voorgesteld, een iets vollere show. Het is altijd een keuze die je als schieter maakt, schiet ik meer en mindere kwaliteit, of ga ik Europees schieten?

Ben het helemaal eens met DsNL. Ik had me er iets meer van voorgesteld. Heeft misschien met budgetten te maken. Er zaten zeker moois shells bij maar ook helaas heel wat mindere. In ieder geval vuurwerk gezien. Bedankt DFP.

Back
Bovenaan