Vianen 30 April 2013

Helemaal eens met Jaco.De kwaliteit was niks mis mee op een paar shells na,maar kreeg gewoon geen wow gevoel bij deze show helaas.

Ik ook al geen 'wow' gevoel..:) op een aantal leuke bommetjes na vond ik de sky screamers met wat knalbakken ertussen het leukste moment..

hierbij mijn beelden, stond algauw op 500/600 meter afstand op de dijk.
heb een leuke show gezien.

Het was gisteren weer even gezellig met elkaar bij de show.
Een aantal mooie artikelen gezien, zonder meer, maar waar er betaald wordt voor kwaliteit, moet dat in de hoeveelheid worden ingeleverd. Als de show 5 minuten korter had mogen zijn, had het naar mijn mening een betere show kunnen zijn. Ik neem aan dat het toch ligt aan de wens om toch een x aantal minuten te vullen met een te laag budget voor deze kwaliteit?

Ik was er dus ook niet zo kapot van, ik had dan toch liever in Houten gestaan die we op afstand zagen gaan en met, naar het leek op die km's afstand, simpele bommen, gewoon echt los ging.

Hoe dan ook, bedankt DFP en bouwers, want we hebben toch kwalitatief mooi vuurwerk gezien en het was gezellig! :D

Was gezellig jongens en dame vond de show niet helemaal mooi zaten wel mooie stukken bij was houten wat mooier en soest en lelystad consumentenshow wat beter.

ach thuishaven voor mij

Na het lezen van de nogal lauwe reacties. Is het wel duidelijk dat menig persoon hier liever voor de kwantiteit gaat, dan voor de kwaliteit. En dan liever een showtje zien bij de buren wat gewoon dom gas geven is, en waar het bedrijf in kwestie kennelijk de kleur rood en multicolor in de aanbieding gekocht heeft ipv van een mooi breed pallet aan effect dan wel kleuren. Soms snap ik hier bepaalde personen niet.. Maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.

Maar goed, ik zelf heb genoten van de show. En gegeven het kaliber (max 3inch), locatie, budget vond ik dit een goede show, waar toch wel een mooi design in zat. Met mooie producten van Vaccalluzzo onder andere, en andere (chinese) merken. enigste opmerking die ik heb, achteraf de beelden gezien te hebben nu. Was dat de finale wel iets voller gemogen had.

Maar goed, hier de video met vooraf nog wat setup beelden, veel kijk plezier! :)

Na het lezen van de nogal lauwe reacties. Is het wel duidelijk dat menig persoon hier liever voor de kwantiteit gaat, dan voor de kwaliteit. En dan liever een showtje zien bij de buren wat gewoon dom gas geven is, en waar het bedrijf in kwestie kennelijk de kleur rood en multicolor in de aanbieding gekocht heeft ipv van een mooi breed pallet aan effect dan wel kleuren. Soms snap ik hier bepaalde personen niet.. Maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.

[/video]

Echt wat een onzin wat je hier nu zegt zeg. Ieder zen smaak. De 1 vind een dikke show veel leuker met wat afwisseling, de ander een bommetje bommetje show met kwaliteit.

En als het een bommetje bommetje show word, is er weer gezeik? Ik snap het soms ook niet meer.

Leuke show ook in Vianen, ergens is het een dikke knalshow. Hier wat rustiger.

Ga dan niet doen alsof je sommige mensen totaal niet begrijpt, ieder zijn smaak.

Had een wat betere reactie naast je filmpjes verwacht RB.

Bedankt voor je film Jack, leuke beelden van de opbouw.

Wat ik dan wel wat jammer vindt is dat je de mening van anderen niet kunt respecteren. Ik kies zeker niet altijd kwaliteit boven kwantiteit inderdaad, dat is toch niet raar? Ik kan genieten van de kwaliteit van het vuurwerk gisteren, maar het gaf me over de gehele show niet het wow-gevoel. Ik verwachtte misschien meer van het geheel, dus ook de hoeveelheid, daarom mijn opmerking over Houten, een show waar het dan maar (simpel) rammen is met kwalitatief minder vuurwerk, dat gaf vorig jaar wel een kick hoor, kan ik ook heel goed waarderen.

Wat je zegt en wat iedereen ook aanhaalt, gezien het feit dat er voor kwaliteit is gekozen en het budget + de wens van de klant qua tijd, kan je niet óók voor hoeveelheid gaan. Ik was niet bekend met de show in Vianen en na jouw en Jos zijn reactie was mijn verwachting hoog, misschien wel te hoog. Nogmaals; een leuke show gezien, maar ik kan zowel van kwantiteit als kwaliteit genieten, het liefst een combinatie van beide, maar daarvoor is NL nauwelijks of zelfs niet geschikt.

Kwaliteit is leuk,maar uiteindelijk draait het gewoon om het gehele plaatje en dat viel me gewoon een beetje tegen.

En natuurlijk zijn er ook nog de nodige foto's gemaakt van deze show.
vianen 5.jpgvianen 4.jpgvianen 3.jpgvianen 2.jpgvianen 1.jpg

Laatst bewerkt:
Natuurlijk stond ik ook met mijn camera en met statiefje.

Maar omdat ik zoveel mooie foto's had gemaakt en ik niet kan kiezen, zou ik 30 foto's online moeten gooien.
Om jullie het scrollen te voorkomen, heb ik er een gif afbeelding van gemaakt.
Een slide show dus.

Geniet er van mensen!
Wil je foto's voor je zelf.
Stuur mij gerust een pm met je mail adres en welke foto('s) je wilt.

vianen_30_04_2013_by_the_cigarman-d63uduv.gif

Back
Bovenaan