Vette Marja

AANRADER VAN DE BOVENSTE PLANK!
Ik heb hem in Milheeze echt goed kunnen bewonderen. Alle Jezus, wat is die mine machtig groot. Echt, niet gezond. De pot bestaat uit drie tubes. Één daarvan is voor de (miezerige) fontein. Daarna gaan er twee tubes tegelijk af, wat resulteert in een gouden mijn van 30 gram. Echt imposant!

(Film later vandaag)

Zeker weten een topmine!
De fontein stelt inderdaad niet zo veel voor maar de mine maakt alles goed.
Deze komt zeker in de straat te staan met O&N!

In het filmpje van hutter zie je helemaal hoe indrukwekkend deze mine is, zeker zoals in dit filmpje met meerdere tegelijk

movie (bijna aan het einde, vanaf 08:36 of iets)

:bye:

Laatst bewerkt:
Vanavond weer in actie gezien, heerlijk dit ding. Die fontein, tja, dat is niet noemenswaardig, maar die mine, DAMN! :D
Prijzig geintje, maar iedereen zal versteld staan haha, hopelijk gaat wel alles goed, aan de gebruiksaanwijzing zal het niet liggen, staat er duidelijk op.

Keuring is bijna zover, we krijgen een seintje als ie goedgekeurd is, ook als ie afgekeurd is natuurlijk, maar daar gaan we niet van uit, positief blijven. :D

Heb deze fontein vanavond ook voor het eerst gezien bij de demo in Putten.
Die mine zorgt voor een geweldig verrassingselement. En de mine is enorm groot, volgens mij zit de meeste kruitinhoud ook in de mine.
De fontein is te verwaarlozen, je moet hem echt kopen voor de mine
En een zekere afstand tot deze fontein is zeker aan te raden.

gaaf ding dit, volgensmij een serieus verassings element. je verwacht het niet zon grote mine opeens uit zon klein fonteintje. wil m dit jaar wel is uitproberen, meschien 2 =D

edit: games en gadgets uit hoofddorp heeft m voor €8,08.- te koop staan

Vanavond van Evelien te horen gekregen, dat de Vette Maja door TNO is goedgekeurd.
Hij is dus door de keuring gekomen, en maakt hierbij aan alle speculaties een einde.

Bedankt Fred, mooi dat hij is goed gekeurd.
Ik heb hem 3 keer besteld en ben zeer benieuwd hoe die is in de straat:wink:

Het leukste van deze fontein vind ik juist het verrassingseffect. De fontein is zo waardeloos dat je er niks van verwacht en dan knalt er ineens een dikke mine uit. Dit geeft echt een 'wow' effect.
Waarschijnlijk koop ik het pakket Wilde Wieven. In dit pakket zit ook een fontein met dit effect, hoewel bij de vette Marja de mine iets groter is.

De fontein is op zn marijn's gezegd knudde, maar wat er uit die knudde tevoorschijn wordt getoverd, man o man, misschien wel het grootste mine-effect ooit, echt niet normaal.

Hier is mijn film van deze cake, gefilmd tijdens de demo van Happy Copy te Den Haag, op 14 december:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Die doffe stoot van de mijn is echt heerlijk :p En dan die reactie uit het publiek...!

wie is toch die omroepstem btw......klinkt bekend ergens... :wink:

Vind vette marja btw een goed nieuw product. Heb hem daarom ook twee keer besteld :D

Ik heb deze op een demo gezien en het mine effect is het grootste wat ik ooit in een nederlands product heb gezien. Geweldig ding!

Bij de demo van Tuincentrum Vechtweelde is de Vette Maja als intro geschoten. 10 tegelijk, maar goed te volgen want ze worden kort op elkaar geschoten.
Met dank aan Smilli:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wow dat ziet er goed uit op de filmpjes :D
Heb er ook 1tje besteld... kben benieuwd.

PC300100.jpg

PC300101.jpg

Heb hem ook 3 keer hier staan.
Ga ze gebruiken als opening dat zal flink schrikken worden voor de toeschouwers :devil:

Heb hem ook 3 keer hier staan.
Ga ze gebruiken als opening dat zal flink schrikken worden voor de toeschouwers :devil:

precies. ik heb er eentje en die ga ik als allereerste afsteken. dan krijg je eerst van die reacties; "wat is dit nou voor troep!" en dan; "wow"

Back
Bovenaan