omepje VWC Moderator Forumleiding 21 dec 2018 #22 Mooi om te zien dat de kaart weer goed is overgekomen en dat hij bevalt.
Palm Tree VWC lid 21 dec 2018 #23 hier helaas niet op de mat gevallen, net buiten de 20 mensen gevallen...
F fernando93 VWC lid 21 dec 2018 #24 Nog niks binnen en was er volgens mij optijd bij. Misschien morgen pas binnen
DTCsjoerd VWC lid 21 dec 2018 #25 Hier is de grote kaart ook binnen, bedankt voor de moeite! Echt een mooie kaart geworden.
Beastmode VWC lid 22 dec 2018 #26 Heb de kaart ook binnen gekregen vanmorgen. Echt een mooie kaart om te zien! Bedankt vuurwerkcrew!
Grizmo Raizor VWC lid 22 dec 2018 #28 Vuurwerkcrew, ook ik heb deze mooie kaart mogen ontvangen. Ik ben er heel blij mee, geeft me een mooi gevoel. Thnx a lot guys!
Vuurwerkcrew, ook ik heb deze mooie kaart mogen ontvangen. Ik ben er heel blij mee, geeft me een mooi gevoel. Thnx a lot guys!
S stefdeboy VWC lid 22 dec 2018 #29 Erg leuke kaart gehad ! Die gaat op de kast bij het kerstdorp bedankt
Jantjebeton1981 VWC lid 22 dec 2018 #30 Ook hier is die vandaag op het matje gevallen. Thanks vwc voor het mooie kaartje
Torrr VWC lid 23 dec 2018 #35 Heren bedankt voor de kerstkaart en leuk dat jullie elk jaar aan een oud crewlid denken Jullie ook hele fijne feestdagen en een knallend uiteinde gewenst
Heren bedankt voor de kerstkaart en leuk dat jullie elk jaar aan een oud crewlid denken Jullie ook hele fijne feestdagen en een knallend uiteinde gewenst
pyrofreak96 VWC lid 23 dec 2018 #37 BHORaket zei: Zal wel helaas te laat zijn hé ? Leek me erg leuk ! Klik om te vergroten... ja helaas volgend jaar maar weer proberen
BHORaket zei: Zal wel helaas te laat zijn hé ? Leek me erg leuk ! Klik om te vergroten... ja helaas volgend jaar maar weer proberen
Palm Tree VWC lid 24 dec 2018 #38 Toch binnen gekomen, blijkbaar toch binnen de 20 adressen! Dank jullie voor de kaart, en iedereen Fijne dagen!!
Toch binnen gekomen, blijkbaar toch binnen de 20 adressen! Dank jullie voor de kaart, en iedereen Fijne dagen!!
-robin32- VWC lid 24 dec 2018 #39 De kaart is bij mij vandaag nog binnen gekomen Heel erg bedankt... Fijne dagen