skyrider
VWC lid
Hallo allemaal. Het is half tien s'ochtends en het sneeuwd. Ik stap in de auto van mijn ouders. Na even te hebben gewacht. Komen ook drie makkers aan. We vertrekken in twee auto,s. Na dat we mijn moeder in de stad hebben afgezet. Gaan we richting Industrieterrien de overmaat. Ik zie de zaak links van mij liggen. En krijg kippenvel. We stoppen en stappen uit de auto. We lopen naar de deur. En die gaat automatisch open. Een vriendelijke vrouw genaamd ans. Komt achter de ballie staan. Ik kijk mijn ogen uit . De winkel is namelijk erg goed georganiseerd. En alles staat mooi verspreid. De man van ans genaamd martin komt mij helpen. En geeft mij een lijst met de namen en plu nummers van de producten. Ik loop rond en kies producten uit. Ans vraagt mij waarom ik helemaal uit zutphen kom. Om bij hun vuurwerk te halen. Mijn antwoord luidt: Ik ben fan van proline en crown heb ik nog nooit gehad. We praten nog over de toekomst. En over de vernieling van vorig jaar. Ze vertelde me dat de kruitverhoging. Voorlopig het zelfde blijft. En dat er mischien nog een extra verkoopdag bij komt. Ze uitte haar woede over dat ze het vreselijk vindt. Dat schertsvuurwerk aan de leeftijd van 16 wordt verkocht. De leeftijd van 12 vind ze ook al te hoog. Ik was het kompleet met haar eens. De vernieling door vlinders en zo. Daar over was ze ook niet over te spreken. Na een tijdje over deze onderwerpen te hebben gesproken. Was het afreken tijd. Mijn vader zette kracht op de je koopt teveel rem. Maar met een mooie hoeveelheid. Potten en los spul te hebben besteld. Had ans ook nog een verasing. Namelijk een crown pet en muts gratis. Het was tijd om weer naar huis te gaan. In de auto kreeg ik een bekend gevoel. Een leeg maar gelukkig gevoel. Want voor mij was de eerste voorbereiding getroffen.
Dit is mijn eerste verslag. Ik hoop dat jullie er van genieten. En dat het leesbaar is.
Groetjes van yannick david van randen aka skyrider.
Dit is mijn eerste verslag. Ik hoop dat jullie er van genieten. En dat het leesbaar is.
Groetjes van yannick david van randen aka skyrider.