[Verslag] Bezoek Wolff Vuurwerk op 28 juli 2016

Ik heb het nog even nagekeken. Zowel Concerto Rosso als Stars over Paris zijn in 2006 op de markt gekomen!! Dus ze hebben net de 10 jaar gehaald.

Een mooi verslag geworden en supertof dat Wolff dit jaar eens vooraf aan de demo's een deel van de producten bekend wil maken via een verslag! :)

Oude bekenden zullen verdwijnen en dat zijn producten die we allemaal wel kennen, niet voor niets, want het zijn toppers. Helaas is het niet altijd voor de juiste prijs-/kwaliteit vast te houden en dan moet je wel. Ik ben erg benieuwd wat er voor in de plaats zal komen, op naar de demo's!

super mooi ja ik vind wel dat de klassiekers er niet uit hadden gemoeten.
ik ben wel benieuwd hoe die boxen uit gaan pakken want het wordt mij nou wel redelijk veel tenzij het prijskaartje echt leuk is.
De undergound serie kon mij ook totaal verrassen maar we zullen wel zien ;)

Mooi verslag jongens, genoeg vernieuwing bij wolff. Ben benieuwd naar de eerste beelden.
Stars over paris eruit, maar dan een doorlontbox op basis van deze cake...dit vind ik wel appart..

Mooi verslag jongens, genoeg vernieuwing bij wolff. Ben benieuwd naar de eerste beelden.
Stars over paris eruit, maar dan een doorlontbox op basis van deze cake...dit vind ik wel appart..

Stars over paris wel terecht dat die eruit gaat, als men de matige kwaliteit van vorig jaar zag. Heb hem 6 jaar op rij gehad maar vond het veruit de minste versie van de afgelopen jaren ( veel kleine effecten, kracht was weg ). Hoop dat ze de 'stars-over-paris box' dan wel baseren op de versie die we kennen van voor 2015.

Verder hoop ik dat de andere combiboxen het net zo goed gaan doen als de Cruel traction :)

Laatst bewerkt:
De topics zullen nog een goede plek krijgen onder Wolff als we de productinfo krijgen vanuit Wolff, komt goed!

Moet zeggen dat de nieuwe boxen er goed uit zien.
Wat ik ook een erg mooie toevoeging is de familie cakebox. Vond vorig jaar de familie cakes al erg leuk.
We gaan het meemaken in september :)

Mooi verslag heren. Altijd weer heerlijk om te lezen, en natuurlijk wat er voor nieuwtjes gaan komen dit jaar. Kennie wachten.:wink:

Al data bekend van evt demo Wolff?

Er zullen in totaal 4 demo's van Wolff komen verspreid in het land, allemaal in september.
Welke dat precies zijn kunnen wij helaas niet melden. Wel dat we er uiteraard bij zijn om alles met jullie te kunnen delen.

Back
Bovenaan