Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit is niet bekend bij Rubro, zij hebben hier ook geen klachten over gehad van winkeliers.
Mooi verslag, maar toch een beetje een dubbel gevoel aan.
Echt kritische vragen worden kennelijk niet behandeld.
In post #7 van het Rubro vragen topic stel ik een vraag m.b.t. de wijze waarop met de Tsunami Box wordt geadverteerd. Wordt, wat er wordt nog steeds zo mee geadverteerd op de website.
Ik heb mijn vraag op 8 januari gesteld en het bezoek vond een maand later plaats. Je gaat mij niet wijsmaken dat dealers de vragentopics niet lezen (immers gratis feedback voor hen) en men tussentijds geen goed antwoord had kunnen bedenken. De Tsunami Box is wel ter sprake gekomen in het gesprek en de vraag van Ruben is ook beantwoord maar de rest van de Tsunami Box vragen niet. M.b.t. het antwoord van Ruben: Tuurlijk gaan winkeliers niet klagen over het niet- aanwezig zijn van een kooi. Dat scheelt ze weer werk en vele kan de reden dat een kooi er moet zijn wellicht niet boeien.
Vraag 2 omtrent het wel/niet aanwezig zijn van het doorlontsysteem is ook onbeantwoord gebleven.
Als je gewoon niet weet wat ze in de fabriek hebben zitten doen of dat dat is ontstaan door alle haast om de laatste bestellingen te realiseren, zeg dat dan gewoon. Een antwoord is beter dan geen antwoord zijn mijn leraar altijd en bovendien is zo'n antwoord nog acceptabel ook.Vuurwerkproductie is mensenwerk en mensen maken nu eenmaal fouten.
Verder wel gewoon tevreden geweest over de Rubro producten, alleen niet over de Tsunami Box.