Verslag bezoek Harten4

Leuk verslag, bedankt Moontan.
Leuk om te lezen hoe deze winkel het doet.
Hoe vaak kom je niet in winkels waar men niet eens wat over de producten weet of waar je met een chagrijnig gezicht geholpen wordt.
Hulde aan Harten4
Ik wil graag met deze mensen kennismaken. Ik ben erbij op 10 december

Erg leuk verslag! Ik heb 2 jaar terug bij hun wat gekocht, maar toen had ik nog niet echt een groot bedrag. Het was rondom de 30 euro. Vorig jaar wel met een vriend daar geweest. Die wou wat leuks hebben maar niet teveel. Ik wist van hun collectie. Ik denk erover om dit jaar hier weer te kopen. Ik kom zoiezo naar de demo! Als het op hetzelfde punt is als vorig jaar, is het 5 minuten fietsen. Vorig jaar kon ik helaas niet. Maar kon het wel horen en in de verte zien!

Het is dezelfde locstie als vorig jaar,griftweg 2a/2b De Klomp.
wij hopen je te mogen zien op de demo en na afloop in de winkel voor een hapje en een drankje.

Als Veenendaal niet zo ver zou zijn, zou ik er ook wel willen bij zijn. Alleen maar om hun (en Moontans) enthousiasme te kunnen delen.
Ik weet het...als Belg naar Nederland komen voor een demo klinkt raar, maar vuurwerk is vuurwerk, en in Belgie zijn nu eenmaal niet zulk soort demo's.

Voor zo een mooie hobby moet je toch wel wat over hebben het gaat toch om een meeting vooraf met naar ik hoop een groot aantal gelijk gestemden en daarna een mooie demo en een grootse finale.
Waarna we nog een feestje gaan bouwen in de winkel/feesttent,aan ons zal het niet liggen,we zien je graag kommen.

Het is dezelfde locstie als vorig jaar,griftweg 2a/2b De Klomp.
wij hopen je te mogen zien op de demo en na afloop in de winkel voor een hapje en een drankje.

Oke! Ik zal er zeker zijn! Het is op een Vrijdag, zaterdags ben ik toch altijd vrij! Vorig jaar was ik helaas ergens anders nodig in mijn dorp. Ga maar via de stationsweg en dan de hoofdweg. Dan weet je wel waar:rolleyes:

Een geweldig verslag Fred en ik kan me heel goed indenken hoe het bezoek daar is verlopen, want ze zijn enorm gastvrij en gezellig kletsen is ook absoluut geen probleem haha. :D:p

Ook ik ben ervan overtuigd dat dit een hele goede winkel is waar je een beleving vindt, niet een winkel waar enkel even wat rotjes koopt zonder gevoel. Je moet het O&N-gevoel krijgen en zij verzorgen die tot in de puntjes, vuurwerk kopen is zo een uitje, dat maakt het tot een topwinkel.

Dit jaar zal ik 10 december weer proberen vrij te houden, kijk er al naar uit! Nu maar hopen dat het toch wat minder koud is haha. :p

Wij hebben de weergoden een vriedelijk doch dringend verzoek gestuurd meer kunnen we ook niet doen.

Afgelopen zaterdag hebben wij een bezoek gebracht aan Harten4 en hier is ook het een en ander besproken over de aankomende meeting en demo op 10 december aanstaande. Wij zullen hier op zeer korte termijn een nieuw topic over starten met daarin wat jullie zoal kunnen gaan verwachten. Ik kan jullie alvast wel verklappen dat het een zeer leuke meeting/demo gaat worden :).
Wel wil ik even vermelden dat degenen die zich al voor deze dag hadden aangemeld dit nogmaals willen doen via een PM aan Marco ( Ylke ) of aan mij.

Hieronder nog een filmpje van de demo van Harten4 van vorig jaar :

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Afgelopen zaterdag hebben wij een bezoek gebracht aan Harten4 en hier is ook het een en ander besproken over de aankomende meeting en demo op 10 december aanstaande. Wij zullen hier op zeer korte termijn een nieuw topic over starten met daarin wat jullie zoal kunnen gaan verwachten. Ik kan jullie alvast wel verklappen dat het een zeer leuke meeting/demo gaat worden :).
Wel wil ik even vermelden dat degenen die zich al voor deze dag hadden aangemeld dit nogmaals willen doen via een PM aan Marco ( Ylke ) of aan mij.

Hieronder nog een filmpje van de demo van Harten4 van vorig jaar :

movie

Gaaf om te lezen dat ook mensen met PASSIE en VERSTAND van vuurwerk dit verkopen....vaak staan complete no-no's vuurwerk te verkopen zonder benul te hebben van wat ze verkopen. Zeker nu vuurwerk (sier) zwaarder wordt, vragen veel mensen naar effecten etc, en dan hoor je de meest knullige dingen in de winkel waar ik me groen en geel (gelijk aan de oude shi-shing cracker) aan erger. Erg leuk verslag.....daar wordt je vrolijk van...

Back
Bovenaan