Big Boys Super Booster

erg mooie cake , krachtige mines en felle blinkers in 'n goed tempo .
prijs is ook goed , dikke aanrader dus , heb hem vorig oud en nieuw niet gehad , maar dit jaar komt hij er zeker , mischien wel meerdere malen .

Prachtige cake inderdaad! Ik had hem afgelopen jaar. Harde burst, mooi tempo en een mooie finale. Dit jaar zeker weer in de collectie.

Zit erg uit te kijken naar de adviesprijs voor dit jaar. vond dit zoeen topper voor die €42.50 hoop dat ze dit erin houden. maar weet iemand ongeveer wanneer beko zijn prijsen bekend maakt?

dat valt mij vies tegen 5 euro in een jaar erboven op. ondanks dat ik er vrij zeker over was dat ik deze weer zou nemen vind ik dit toch wel een te grote prijs verhoging. dat word dan toch nog twijfelen aan het eind van het jaar.

Als dealer zien wij dat er bij de ene importeur meer verhoging is in procenten, dan bij de
andere importeur. Komt bij dat het ene product wel verhoogt is in verkoopprijs en een ander
gelijk blijft of zelfs gedaald is.

Vergeet niet, ik heb hier een Advies! verkoopprijs genoemd, wij nemen bij ons ook enkel die
prijs als richtlijn maar niet altijd als werkelijke verkoopprijs.

Dat is mooi om te horen, want de Super Booster is mijn favoriet. En ik zou het erg jammer vinden als ik deze niet meer zou kunnen aanschaffen vanwege de prijs.

Jezus wat een ding!
hij is best huge!!
Wat een dikke bak.
Voor het geld ook nog betaal baar.
Mischien tog eens deze nemen??

Ik heb deze woensdag in Woerden gezien, echt een topper dit. De Big Boys collectie is van een compleet ander niveau ten opzichte van de normale Skyline producten qua burst en qua effect grootte. De Super Booster is één van de toppers van deze collectie.

super cake

super cake

eerste geuploade filmpje van deze oud en nieuw:)

wat een geweld wat deze cake zeg. in mijn ogen ging die wel erg snel maar echt een top cake

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vind hem ook echt geweldig! Hij maakt zijn naam ook echt waar hij ramt alles er binnen no time uit, Heerlijk! Al leek hij mij sneller te gaan als vorig jaar. Vorig jaar ging hij bij mij in het begin ook zo snel alleen toen schoot hij W-shape en daarna pas de laatste paar finale schoten. Nu was hij bij mij net zoals op het filmpje van anthony dat de W-shape en de finale tegelijk gingen. Opzich niet verkeer:). Als hij aan het einde van het jaar hier nog voor die €42 te krijgen is dan neem ik hem zeker weer anders ga ik naar een vervanger zoeken.

Aanvulling voor startpost

Artikelnummer: S204
Artikelnaam: Super Booster
Afmeting: 218x185x178 mm
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500 Gram
Aantal Schoten: 39 Schoten
Effectomschrijving: Deze cakebox zorgt voor een show op zich door heftige mine en palm effecten te combineren met felle blinkers. De finale van 6 schoten ineens, maakt deze super booster een ware uitblinker in zijn soort.
Effecthoogte: 25 Meter
Tijdsduur: 40 Seconden
Kartoneenheid: ...
Richtprijs: €42,50

Ik had hem vooral gekocht voor het tempo, maar dat viel tegen! Rustmomentjes voor zowel de W-shape als finale. (Productiejaar 2011) Meteen na The Moment (Wolff) geschoten als opening na fonteinen om het tempo er meteen in te gooien, maar dat ging dus mooi niet door... :)

Overigens wel een mooie cake als je van mixed effects houdt!

superbooster2.jpg

Hier kan je de tubes mooi zien:
superbooster.jpg

Back
Bovenaan