[Verslag] Bezoek Evolution Fireworks + prijsuitreiking - 24 april 2020

Goed verslag, leest zoals gewoonlijk lekker weg.

Maar het antwoord hieronder is natuurlijk politiek correct geneuzel van de bovenste plank.

Winkeliers mochten niet stunten met prijzen, werden zelfs op de vingers getikt hiervoor!! prijzen lagen beduidend hoger dan het jaar ervoor en er waren vaste prijzen afgesproken voor winkeliers waar ze zich aan diende te houden.

2020-05-15 12_18_13-[Verslag] Bezoek Evolution Fireworks + prijsuitreiking - 24 april 2020.png

Ben gewoon eerlijk in het beantwoorden van vragen want er is meer dan genoeg over geschreven afgelopen jaar.

Goed verslag, leest zoals gewoonlijk lekker weg.

Maar het antwoord hieronder is natuurlijk politiek correct geneuzel van de bovenste plank.

Winkeliers mochten niet stunten met prijzen, werden zelfs op de vingers getikt hiervoor!! prijzen lagen beduidend hoger dan het jaar ervoor en er waren vaste prijzen afgesproken voor winkeliers waar ze zich aan diende te houden.

Kun jij mij a.u.b. laten zien welke liefhebber/freak de advies prijzen heeft betaald?

Dan wil ik de discussie al te graag verder voeren, al blijft het vermoeiend.

Bekijk bijlage 54032

Ben gewoon eerlijk in het beantwoorden van vragen want er is meer dan genoeg over geschreven afgelopen jaar.

En er is ook meer dan genoeg op geantwoord!

Dus vind je het echt noodzakelijk om het punt elk jaar weer aan te snijden?
Er zijn namelijk genoeg members/freaks/liefhebbers die uitermate tevreden waren met de prijzen bij hun leverancier

gr
Marchel

Mooi verslagje weer. Ben ook zeer benieuwd naar het grote broertje van de MJB cake. Kan niet anders dan top worden.

En er is ook meer dan genoeg op geantwoord!

Dus vind je het echt noodzakelijk om het punt elk jaar weer aan te snijden?
Er zijn namelijk genoeg members/freaks/liefhebbers die uitermate tevreden waren met de prijzen bij hun leverancier.

Hoi Marchel,

Ik vind het in zoverre noodzakelijk daar er in het verslag weer geantwoord is op een vraag welke niet de waarheid is.

Dat er members/freaks/liefhebbers zijn die andere prijzen hebben vind ik best, daar profiteer ik namelijk ook van. Echter neemt dit niet weg dat het antwoord welke gegeven word niet klopt.

Derhalve ben ik ben ik van mening dat jullie blijkbaar nog niet geleerd hebben van afgelopen jaar.

Of je het daar nu wel of niet mee eens bent dat is een persoonlijke mening, echter neemt dit niet weg dat ik het wederom aanhaal.

Een verschil in visie of een mening mag ten alle tijden en daar kunnen we over in discussie gaan maar eerlijkheid duurt het langst.

Prima verslag geworden Mike, er is uitgebreid ingegaan op de antwoorden van de members en goed om te lezen dat er 7 nieuwe producten bij komen. Ik kijk uit naar de beelden.

Wanneer verwachten jullie met beeldmateriaal naar buiten te komen van de nieuwe compounds en hoe zeker is het dat er Evo Force One naar NL komt dit jaar?

Wanneer verwachten jullie met beeldmateriaal naar buiten te komen van de nieuwe compounds en hoe zeker is het dat er Evo Force One naar NL komt dit jaar?

Wij proberen z.s.m. te komen met finale versies welke door de fine tuning heen zijn.
Verder is de kans zeer groot dat de Evo Force One gaat komen.

gr
Marchel

Kom maar op met die evo force one, hoop dat daar een goed hoog tempo in zit.

Hey.....dat is even wennen.
Een enthousiaste nieuwsgierige Sirens :D
Dan moet het wel een goed jaar worden toch?:p

Ik denk dat het qua tempo wel goed zit.
Als referentie kun je het filmpje Mooie doos Eindhoven bekijken, die kant moet het opgaan.

gr
Marchel

Marcel
Als het die kant op gaat
Hebben jullie het ver weten te schoppen op de consumenten markt.
Ik heb het het geld al apart gezet
Ben benieuwd

Nou ben ik ook wel heel benieuwd.... Maarrrr reken je nog niet te rijk, een 30mm profblok en een 25mm consu blok vergelijken, daar kan nog wel een hoop verschil in zitten. Hoewel Evo ons natuurlijk al wel vaker heeft verbaast, en een profblok anno 2010 niet veel meer onderdoet voor consu anno 2020!

Mooie Doos Jonge, is volgens mij een Air Force One van Lucky Fireworks. Qua tempo en diversiteit zit dat dus wel goed!

Nou ben ik ook wel heel benieuwd.... Maarrrr reken je nog niet te rijk, een 30mm profblok en een 25mm consu blok vergelijken, daar kan nog wel een hoop verschil in zitten. Hoewel Evo ons natuurlijk al wel vaker heeft verbaast, en een profblok anno 2010 niet veel meer onderdoet voor consu anno 2020!

Mooie Doos Jonge, is volgens mij een Air Force One van Lucky Fireworks. Qua tempo en diversiteit zit dat dus wel goed!

Inderdaad, dat kan nooit op die manier na gedaan worden met 25mm consu. Maar zolang het tempo en de burst goed is dan wordt het alsnog een lekker blokkie. Kijk maar naar de Tournament box van Mania: Harde burst, mooie grote effecten en een hoog tempo en het is net een I shape semi-profblok.

De laatste jaren verzorgd Evo ook de ontwikkeling/import van een aantal winkellijnen, waar echte pareltjes tussen zitten. Denk aan bijvoorbeeld de lijn van Vuurwerkbunker (Bunkblaster), maar ook de eigen lijn van Orthen en sinds vorig jaar de Fireworks Specials lijn van een grotere groep winkeliers. Nu gaan de winkeliers er uiteraard zelf over, maar kunnen we op de 7 nieuwe artikelen van Evo na, ook uitbreiding verwachten van de bovengenoemde winkelcollecties?

Back
Bovenaan