[Verslag] Bezoek Evolution Fireworks - 7 februari 2017

leuk verslag om te lezen, bedankt! ben zeer benieuwd naar de nieuwe producten en of de huidige kwaliteit wordt doorgezet dit jaar.

voor de 600sh box zou ik 60x 10 graag willen zien met mooie salvo's.

Weer een lekker verslagje! Erg leuk om te lezen en die vele foto's erbij zijn ook altijd top om te zien.
Ik kijk al erg uit naar de nieuwe pijl. 3xHeaven lijkt mij ook een topbak te worden met de verschillende shapes. Twinkling Bauhinia 25 gram ook mooi om te lezen dat daar druk aan gewerkt wordt. Naast de Red Ghosts nu ook de Orange, Pink en Green Ghosts? Ik zie het helemaal zitten!

Wat betreft de 600 schots box zou ik het liefst 60x 10 schoten willen zien. Boxen met veel variatie hebben mijn voorkeur. Als ik een cakebox aanschaf is dat eentje met veel verschillende effecten. Losse cakes zijn immers vaak al met 1 dezelfde effect. :wink:

Bedankt voor de update heren.

Het verslag is erg goed, de uitbreidingen in diverse lijnen klinken prima. Persoonlijk ben ik erg blij met de RamBam als spectacle box..TOP.

Wat betreft de 600 shot box, waarom niet 30x10 en 15x20 als klap op de vuurpijl...10x10 - 5x20 - 10x10 - 5x20 enz enz..geeft wat variatie en dan ga je qua uptempo zeker goed.

Of 40x10 en de laatste 10x20 .....ramt ook lekker weg dan

Maar wat me vooral bezig houd en mij doet watertanden...zijn die heerlijke bollen in foto 1...:bonk:

Houd er wel rekening mee dat door de gewichts begrenzing en prijs we deze in een kleiner calibber gaan maken.
Echter zijn we qua prestaties in het kleinere gebeuren ook best goed:angel:

Gr
Evolution Fireworks

Oh yeah! Een legale Air Force One, de ultieme rambak! :p Ik zou graag dezelfde opbouw zien als het origineel en waarom niet in drie delen (drie boxen) verkopen van elk 25 kg? Dan kun je de drie delen zelf op de straat aan elkaar verbinden.

https://www.youtube.com/watch?v=6o7lGDiNn_8

Oh yeah! Een legale Air Force One, de ultieme rambak! :p Ik zou graag dezelfde opbouw zien als het origineel en waarom niet in drie delen (drie boxen) verkopen van elk 25 kg? Dan kun je de drie delen zelf op de straat aan elkaar verbinden.

https://www.youtube.com/watch?v=6o7lGDiNn_8

Heel eenvoudig.
Hoeveel mensen ken jij die een legale versie zouden aanschaffen voor zeg een 750,-:p

Het is de bedoeling om het voor de consument toegankelijker te maken.
Uiteraard zal aan de onze ook een prijskaartje hangen maar wel een stuk lager.

gr
Evolution Fireworks

Mooi verslag, en natuurlijk top dat er dit jaar zoveel moois aan zit te komen. Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe pijl en natuurlijk de nieuwe boxen. Mijn 2 cent: 30 x 20 :)

Wat een gave bak, had hem nog nooit gezien. Ben benieuwd hoe deze in de consumenten versie verschijnt!

Om verwarring te voorkomen.

Ons product zal totaal anders zijn dan deze in de link.
Dat is een 30mm met 3gr burst en een 17gr voor het sier effect per shot

Onze word 20mm met gemiddeld een 8.7gr per tube.
Echter is er door het rammen tempo iets indrukwekkend van te maken.

Gr
Evolution Fireworks

Om verwarring te voorkomen.

Ons product zal totaal anders zijn dan deze in de link.
Dat is een 30mm met 3gr burst en een 17gr voor het sier effect per shot

Onze word 20mm met gemiddeld een 8.7gr per tube.
Echter is er door het rammen tempo iets indrukwekkend van te maken.

Gr
Evolution Fireworks

Ik ben benieuwd hoe deze uiteindelijk wordt en natuurlijk alle andere nieuwe producten!

Ik ben momenteel met het effecten pallet in de weer.
Ik denk dat dit wel eens een erg leuke bak kan gaan worden ook al is het klein kaliber.

gr
Evolution Fireworks

Inderdaad zegt klein caliber lang niet alles, kijk maar naar de orginele outblast van hardix...... is goed te vergelijken, is ook een salvo box met klein caliber

Met de juiste snelheid, salvo's, kleuren en effecten is het erg goed te doen om kleiner kaliber te schieten. Als het maar goed gebeurd.

ligt wat mij betreft aan het tempo en het kaliber. Aangezien het waarschijnlijk een wat kleiner kaliber wordt zou tempo dit weer op moeten vangen. Dan is het wel fijn als je 30 x 20 doet zodat je nog wel van elk effect kan genieten en het niet een rommeltje wordt.

Had ja vorig jaar ook de Thrillseeker van fireworks4all ik geloof dat was 25mm en 300+ schoten, dus dan denk ik dat het eerder 20mm gaat worden voor een 600 shots. Of word het toch 25mm Marchel maar dan 2 aparte dozen?

Back
Bovenaan