Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar dit is toch gewoon van de zotte dus als mijn buurtjes of iemand in de straat dit voor het raam plakt. Of de straat spreekt het af en ik steek wat af, heb ik de buurtjes op mijn dak. Helaas door deze advertentie in de krant wint in mijn ogen het anti vuurwerk volk. Als meerdere gemeentes dit gaan doen is het gedaan met de traditie.
Maar dit is toch gewoon van de zotte dus als mijn buurtjes of iemand in de straat dit voor het raam plakt. Of de straat spreekt het af en ik steek wat af, heb ik de buurtjes op mijn dak. Helaas door deze advertentie in de krant wint in mijn ogen het anti vuurwerk volk. Als meerdere gemeentes dit gaan doen is het gedaan met de traditie.
Dan ben je toch bijna in staat om een stoeptegel door dat raam te gooien, pfffff
Elke dag en elk jaar krijgen we meer van dit soort acties en berichten, gvd belangenvereniging : waarom horen we nauwelijks of niets van jullie. Of gaat dat pas gebeuren als het te laat is![]()
Even gephotosoept.
![]()
Ik heb het origineel aangepast:
Bekijk bijlage 35905
Hier als PDF te downloaden:
https://ufile.io/8bkb3
Zou je de tekst Enschede willen veranderen in Nederland ? Alvast heel erg bedankt!
Zou je de tekst Enschede willen veranderen in Nederland ? Alvast heel erg bedankt!
Jup, het zou leuk zijn als de poster word aangepast zodat we deze allemaal kunnen gebruiken.
Misschien zelfs een leuke protest vorm, mailing via vwc, dat iedere freak deze in zijn of haar buurt kan ophangen?!
Ja, laten we de onwetende massa attenderen op het bestaan van dit soort posters zodat IEDEREEN zo'n anti poster wil hebben. Vergeet even niet dat er in Nederland een paar duizend voorstanders zijn en VEEL VEEL meer tegenstanders![]()
Weet je dat zeker? Ik denk dat heel veel mensen vuurwerk, al dan niet stiekem, best leuk vinden namelijk. Bijna 2 miljoen mensen kopen vuurwerk, een veelvoud daarvan (rest gezin, buren, vrienden) doet er indirect aan mee.
Ja, laten we de onwetende massa attenderen op het bestaan van dit soort posters zodat IEDEREEN zo'n anti poster wil hebben. Vergeet even niet dat er in Nederland een paar duizend voorstanders zijn en VEEL VEEL meer tegenstanders![]()
Ik hoef jou toch niet uit te leggen hoe dit werkt? 2 miljoen kopen, 15 miljoen dus niet...
Om maar te zwijgen over de massa van het volk die te dom is om zelf te denken en doet wat de massa doet. (oh kijk nou, allemaal posters in de straat en onze cavia is toch wel erg bang, waar zou je die kunnen halen?)