Vernieuwde webshop Lesli Vuurwerk

Waarom moet je nu weer op de site vuurwerkplanet € 1 orderkosten betalen bij een bestelling???

Staat lekker stiekem onderaan. Volgens mij voor het eerst dat je orderkosten moet betalen. Uit principe gaan we nu maar ergens anders bestellen:bonk:

Zit paar webshopa langs te kijken maar die menukeuzes joh....combiboxen, cakeboxen, compound, pakketten, expert-pakketten... :frusty: toch bijna t zelfde behalve compound maar hoe moet een burgerleek weten wat dat ia?
Zit ik gewoon cakes te zoeken, potten, sierpotten...blijken dat onder "cakeboxen" te vallen?! :bonk:

Zit paar webshopa langs te kijken maar die menukeuzes joh....combiboxen, cakeboxen, compound, pakketten, expert-pakketten... :frusty: toch bijna t zelfde behalve compound maar hoe moet een burgerleek weten wat dat ia?
Zit ik gewoon cakes te zoeken, potten, sierpotten...blijken dat onder "cakeboxen" te vallen?! :bonk:

Ik heb niet gekeken hoor, laat dat duidelijk zijn. Maar in algemene zin moeten sites tegenwoordig natuurlijk aan 2 belangrijke voorwaarden voldoen: gebruiksvriendelijkheid (Usability) maar ook aan vindbaarheid en indexatie van en door de zoekmachines (SEO). Dat is nog weleens een worsteling tussen die 2 elementen. Want dan worden ze nu via de zoekmachines mogelijk beter gevonden op cakebox maar wordt het er op de site zelf dus kennelijk niet overzichtelijker op.

Back
Bovenaan