99% van de Lesli klanten kiest eerst hun dealer uit, en gaat daar vervolgens hun keuze uit het aanbod producten maken. Dat jij bij die ene procent liefhebbers hoort die specifiek op jacht gaat naar een product, is dan pech. Dat ene pijlenpakketje wat Lesli wel of niet aan jou zou verkopen, kunnen ze echt niet wakker van liggen bij Lesli. Deze importeur geeft winkeliers juist de mogelijkheid om uniek vuurwerk te verkopen wat in de wijde opgeving elders niet te verkrijgen is, door het aanbieden van een groot aantal collecties en lijnen. Daardoor zijn er inderdaad producten en lijnen die veel meer versnipperd over het land te verkrijgen zijn. Dan houd je immers die exclusiviteit die winkeliers zo graag willen.
Dat jij bijvoorbeeld MX Vuurwerk, Pangu of de Evolution lijn ook niet dicht bij huis kunt vinden, is toch eigenlijk gewoon hetzelfde?
nou nee eigenlijk niet, dat zijn merken die niet al jaren en jaren en jaren op deze markt bezig zijn.
lesli heeft gewoon de grootste diversiteit aan lijnen en producten in die lijnen, maar vervolgens kun je het wel vergeten om alle toppertjes bij elkaar te schrapen als je ze hebben wil.
of je moet er 40 verschillende winkels voor af.
het gaat niet om die pijltjes alleen.
het gaat om al hun producten,
of het nu: paddos ,sparkys,sojoez, triple spoetniks,koersk,hijackers,of whatever is.
ze maken allerlei leuke originele dingen, ik heb ook totaal niks te zeggen over de kwaliteit.
maar de verkrijgbaarheid is gewoon zwaar irritant.
ik begrijp je wel dat winkeliers exclusiviteit willen, maar gaat het nu uiteindelijk om de winkeliers of om de kopers?, zonder kopers die het hadden willen kopen is het ook een gemiste kans.
ik snap ook wel dat lesli (oftewel de aleo holding)het niet alleen hoeft te hebben van ik die een pijltje koop of van vuurwerk uberhaupt. lesli living verkoopt ook tuinmeubelen als andere tak van sport, ook zitten ze in de onroerend goed zaken, maar dat is mijn punt helemaal niet.
ik vind het gewoon raar dat hun spullen zo lastig te pakken te krijgen zijn, terwijl ze toch een grote speler op de markt zijn.
maargoed het is mijn mening maar.