Verlanglijst 2017/2018

Score tot nu toe is:

Stars over Barceloa
Brocade king blue
Elements of Fire
Fast or Furious 7
Blinking Sky
Scarecrow
Bonbini Palm
Pounding Napalm
Happy Thunder Q
Remix 40
Energizer box
Transbomber

Verlanglijstje bestaat uit:
2x Insane
2x Fading stars
2x Red Ghosts
Colorful City

Update op reeds besteld:
Hallucinator
HFF Color Change
Massive
Commando
Capital
X-treme Fan
BL Awesome

Mooi om jullie ervaringen allemaal te lezen. Meer is inderdaad niet altijd beter. Het gaat om het voldane gevoel en het plezier wat je ermee/erdoor hebt. En Gerkie ook jij hebt een te gekke lijst zeg!

Het lijkt wel of degene die veel kopen beetje worden weggeschreven als( doe maar stoer met hoeveel jij kan kopen). Ik had vorig jaar 7 boxen en wat cakes en samen met de kleine wat klein spul, van 18:00 tot 00:00 is best al wat uurtjes, voor ik het wist was ik al door al het kleine spul en cakes heen. Dus alleen wat boxjes om 00:00. Ik zelf ben wel selectief met wat ik koop. Ik kijk filmpjes, lees de reacties van alle mede pyros. Door de freakacties kun je mooi gespreid door het jaar spulletjes bij elkaar kopen. Bij elk lontje wat ik aansteek heb ik plezier.(al is het cat1) en ja Tuurlijk heeft de 1 meer budget dan de ander en het ligt ook aan de persoon natuurlijk. De 1 leeft het hele jaar als kluizenaar en legt elk beetje aan de kant, of je kunt het veroorloven. Dit is mijn eerste jaar dat ik weet van de freak acties. En het bevalt me goed. Ik heb ook respect voor degene die minder te besteden hebben, want ook die genieten net zo als mij van elk lontje wat word aangestoken. Maar vind wel super om te zien hoeveel mensen hier nu al bezig zijn met lijstjes enz. Al zal het nu wat rustiger zijn op forum dan de laatste maanden. Mij maakt ook niks uit of je prof stookt(mits fatsoenlijk gebruik) of legaal. Uiteindelijk is het van ons allemaal een hobby die nooit ten einde mag komen.

Ik zit een beetje in dezelfde situatie, ik wist niet van die freak acties. Het is een beetje vrouwenlogica. Kijk eens wat ik in de aanbieding heb gekocht :cool: Hierop is mijn standaard reactie altijd, dan kost het nog steeds geld. Dit is het eerste jaar dat ik, voor mijn begrip, een aanzienlijk bedrag aan vuurwerk spendeer. Veel filmpjes gekeken en meegelezen op dit forum. Ben nu ook redelijk klaar tenzij er nog iets heel spectaculairs gaat komen. In ieder geval nog een colorful city en mss nog wat nieuw spul tegen het einde vh jaar.

Ik zit een beetje in dezelfde situatie, ik wist niet van die freak acties. Het is een beetje vrouwenlogica. Kijk eens wat ik in de aanbieding heb gekocht :cool: Hierop is mijn standaard reactie altijd, dan kost het nog steeds geld. Dit is het eerste jaar dat ik, voor mijn begrip, een aanzienlijk bedrag aan vuurwerk spendeer. Veel filmpjes gekeken en meegelezen op dit forum. Ben nu ook redelijk klaar tenzij er nog iets heel spectaculairs gaat komen. In ieder geval nog een colorful city en mss nog wat nieuw spul tegen het einde vh jaar.

(was eigenlijk de bedoeling om het bericht van Jantje te citeren)
Doordat we onze lijsten uitgebreid vermelden, is het logisch dat er reacties volgen. Ik ervaar zelf eerlijk gezegd niet het gevoel dat we in een hoek geplaatst worden. Ik denk dat iedereen voor zichzelf bepaalde afwegingen maakt. Kunnen we alleen maar respect voor hebben lijkt mij.

Alles kost geld, zodra je de deur uitgaat kost het geld. Voor mij ook even stop, even wachen(op zijn Twents) haha maar ben blij met deze acties al kocht ik een zena cakebox en Transbomber de 28ste samen voor 155 lijkt mij ook een leuke aanbieding. Ik kijk niet zo of het aanbieding is maar of de prijs het waard is om het product aan te schaffen. En mooiste is die combideal kreeg ik van de vrouw cadeau en laat er nu ook nog de beste cakebox kn zitten van afgelopen jaar. Maar goed iedereen die hier lid is gaat genieten dit jaar en volgend jaar is het met 30 euro uiteindelijk hebben we dezelfde passie.

Alles kost geld, zodra je de deur uitgaat kost het geld. Voor mij ook even stop, even wachen(op zijn Twents) haha maar ben blij met deze acties al kocht ik een zena cakebox en Transbomber de 28ste samen voor 155 lijkt mij ook een leuke aanbieding. Ik kijk niet zo of het aanbieding is maar of de prijs het waard is om het product aan te schaffen. En mooiste is die combideal kreeg ik van de vrouw cadeau en laat er nu ook nog de beste cakebox kn zitten van afgelopen jaar. Maar goed iedereen die hier lid is gaat genieten dit jaar en volgend jaar is het met 30 euro uiteindelijk hebben we dezelfde passie.

Haha hier ook even de rem er op. Ik ga nu wat maanden besteden aan mijn andere geldverslindende hobby en pak in september het vuurwerk kopen weer op.

Meer hoeft per definitie niet beter te zijn! Maar goed, je bent een freak of niet! Maja, al die freakacties...het is zo verslavend he...! Tegenwoordig stook ik met meerdere mensen en worden de filmpjes op 1 kanaal gegooid! We zoeken alle producten zelf uit en kopen geen extra vuurwerk om het kopen! Het selectief samen kopen scheelt ieder weer geld!

Meer hoeft per definitie niet beter te zijn! Maar goed, je bent een freak of niet! Maja, al die freakacties...het is zo verslavend he...! Tegenwoordig stook ik met meerdere mensen en worden de filmpjes op 1 kanaal gegooid! We zoeken alle producten zelf uit en kopen geen extra vuurwerk om het kopen! Het selectief samen kopen scheelt ieder weer geld!

Dat deed ik vroeger ook met mijn vrienden en het boeide dan ok niet wie aanstak, iedereen deed genieten. Maar door mijn verhuizing naar regio Twente sta ik er alleen voor. Vroeger had ik juist geen beleving was het aansteken kijken en weer nieuw blok neerzetten. Nu geniet ik echt van de effecten en heb liever een langdurende box met mooie effecten dan een Transbomber die eentonig is in effecten maar wel de WoW factor heeft. Als je wilt kun je van elke cake de WoW factor maken, maar knutselen is toch niet toegestaan hier Hihi

Ik heb vorig jaar kennis gemaakt met de freakacties en gretig gebruik van gemaakt, terwijl ik in januari nog bij Zena op bezoek was geweest (die hadden toen nog uitverkoop).

Ik had afgelopen jaar wel 3x meer dan normaal maar heb het niet ervaren als druk. ik was wat langer bezig maar geniet er elk schot van :) ik heb ook al aardig wat besteld vorige maand en wacht nu alleen nog topaanbiedingen af. Mijn jacht was op de Transbomber en daar heb ik nu 2 van kunnen scoren

Zo nog ff een kartonnetje thunderkings toe gevoed met de nieuwe wetgeving in het achterhoofd.

Ik heb ook nog wel een lijst met cakes en boxen die ik zou willen proberen:

Cruelty
Capital
Red Club
Red Ghosts
Fading Stars
Massive
Zombie Zone / Daisy Beam (al gehad, maar die moet ik gewoon nog een keer hebben. Zooo gaaf)
Autumn Chrysanthemum (Europla)
Colour Plum Coco (Cafferata)

Immortal Gold
Transbomber
Zena Cakebox
1.2" Color Cream (mania)

Er zullen er dit jaar maar een paar van komen, maar in de komende jaren hoop ik ze allemaal een keer gehad te hebben.

Laatst bewerkt:
Update op reeds besteld:
Hallucinator
HFF Color Change
Massive
Commando
Capital
X-treme Fan
BL Awesome

Kan je die X-treme fan nog annuleren? Ik had die afgelopen jaar, en dat was echt een flop in vergelijking met de productiefilmpjes. Magere mine, weinige gekleurde sterren per shot en weinig blink.

Al besteld

Boxen
1x 4 seasons
1x Immortal gold
1x creul traction
1x colorful city
1x anniversary box

Cakes

1x red ghosts
1x snake eyes
2x green flashing
2x purple haze