Verlanglijst 2017/2018

Inmiddels besteld:

Fairytail ass.
Happy Hardcore ass.
Transbomber 2016
Smash box II
Some like it hot
Cybershots 240 sh.
Saturn Missile 200 sh.

Wishlist:

Rumble in the Jungle
Red Maroon
4 seasons
Event Palm W-105
Rebbellious Rocker
Colorful City

Kliene update

Cakeboxen

1x Event box 4 Seasons
1x 6 elements, 162 shots
1x Garden Party 1
1x Colorful City
1x On The Beat

Losse Cake,s

1x Snake Eyes
1x Ice Queen, 42 shots
1x Red Fury in blue, 36 schots

Je koopt aan het begin van het jaar vuurwerkproducten en later in het jaar heb je spijt van bepaalde aankopen, want je had dat geld liever willen besteden aan andere (nieuwe) producten die indruk op je gemaakt hebben. Helaas zit je aan de producten vast. Herkennen sommige mensen dit? Soms denk ik was er maar een soort Marktplaats voor vuurwerk om te ruilen of om te verkopen met een persoon uit je omgeving:p

Je koopt aan het begin van het jaar vuurwerkproducten en later in het jaar heb je spijt van bepaalde aankopen, want je had dat geld liever willen besteden aan andere (nieuwe) producten die indruk op je gemaakt hebben. Helaas zit je aan de producten vast. Herkennen sommige mensen dit? Soms denk ik was er maar een soort Marktplaats voor vuurwerk om te ruilen of om te verkopen met een persoon uit je omgeving:p

Haha ik herken mij hier zeker in! Achja, zo heb je wel een garantie dat je weet wat er in de straat komt te staan en dan kan je het jaar daarop altijd nog de toppers van het afgelopen jaar weer kopen.

Mijn verlanglijst is iedergeval:

1 x Garden Party 2 Pangu
1 x Smash box 2 Pangu
2 x Yellow River Pangu

Allemaal echt prachtige producten die ik zeker dit jaar weer in m'n straat wil hebben!

Misschien mag je er wel een topic voor aanmaken ...
Je zult alleen zelf dan het ophalen / afhalen met diegene moeten regelen. Misschien zijn er mensen die net die producten die jij hebt willen hebben voor een scherpe prijs.

Kon me toch niet helemaal beheersen:D, maar dan nu echt de laatste aanvulling:

Pangu:
2 Some like it hot
On the beat
Brasilian Box

Evolution:
Euphoria Spectacle Show 100
Snowstorm Limited Edition
Enegyzer
Fairytail Assortiment
3 x Heaven
Serenity
2 x Insane
2 x Fading Stars
Happy Hardcore Assortiment

Je hebt toch gelijk gekregen duitje:p. Samen met wat maten nog wat geld bij elkaar gelegd, karton secret salute voor een mooi prijsje kunnen regelen. Binnenkort volgt er minimaal nog 1 bestelling.

Wat een dikke lijsten komen hier alweer voorbij zeg! Maar Marchel spant toch wel de kroon! Daar gaat nog een behoorlijke voorbereiding aan vooraf denk ik.

Word uiteraard gefilmd.
Mogelijk komen er een aantal liefhebbers gezellig mee vieren.:p
Waar kan ik me aanmelden? Haha, gekheid natuurlijk, maar de film van de show wil ik wel graag zien. Evenals de opbouwfoto's.

Misschien mag je er wel een topic voor aanmaken ...
Je zult alleen zelf dan het ophalen / afhalen met diegene moeten regelen. Misschien zijn er mensen die net die producten die jij hebt willen hebben voor een scherpe prijs.

Ja dat is wel een idee. Ik moet mij volgend jaar gewoon inhouden bij een uitverkoop, waar je toch meegezogen wordt in die gekte, en netjes wachten op de bulk actie van Vuurwerkmania. Ik had begin van het jaar de Blue Circle van Rubro aangeschaft voor €59,- maar achteraf had ik dat geld liever geinversteerd in de Red Maroon. Volgend jaar beter!

Ja dat is wel een idee. Ik moet mij volgend jaar gewoon inhouden bij een uitverkoop, waar je toch meegezogen wordt in die gekte, en netjes wachten op de bulk actie van Vuurwerkmania. Ik had begin van het jaar de Blue Circle van Rubro aangeschaft voor €59,- maar achteraf had ik dat geld liever geinversteerd in de Red Maroon. Volgend jaar beter!

Grappig hoe dat bij iedereen anders werkt in het brein. Alles wat ik begin dit jaar heb afgetikt zie ik nu als extra ofzo. Dit is wel een moeilijke maand, omdat alles in één keer in de verkoop gaat. Dus nu moet ik keuzes maken.

Grappig hoe dat bij iedereen anders werkt in het brein. Alles wat ik begin dit jaar heb afgetikt zie ik nu als extra ofzo. Dit is wel een moeilijke maand, omdat alles in één keer in de verkoop gaat. Dus nu moet ik keuzes maken.

Mijn budget is rond de €250,- dan is het einde helaas gauw in zicht en dan moet je die keuzes maken. Daarnaast komen alle nieuwe producten voorbij dat je denkt van jezus hoe moet ik hier ooit uit kiezen.

EVOLUTION....

Imaginary-Small ass.

Imaginaty-M Aas

Willows in Color

Lichts of heaven

Rainbow twinkler

Insane

Ice Queen

Crackling purpel

Red ghost

Crown mix

Elements of fire

Epic Lights

Kings Gold

Cracker Jack

Fading stars Topper 2016

Sparkles

Splitting Stars

Fast or Furious combi 1 tm 5

Shape shifter

Sumbeam 1

Sunbeam 3

Sumbeam 4

De Happy Thunder Q

Golden Thunder

Flashing Flower

Red Fury In Blue

Diamonds in gold

Wall Of Gold XXL

Pro Fire Collectie compleet 14 cakes

KATAN...

Village idiot

Neon mosquitos

WOLF....

Crazy Tails Nieuw 2016

Meterpakket

Shock attack 50 stuks

Family xxl Big Bag

VULCAN.. ..

Splendid 6

Freakish 4

Assorti gai

Skyline galatic

Zullen nog een paar boxjes bijkomentui

Ff de tijd genomen om alles op een rijtje te zetten tot nu toe. Alles reeds besteld en betaald.

haha komt bekend voor.. producten die ik nu iets "minder" vind. schiet ik in de vooravond.,

inmiddels gepreorderd - wat ik nog weet :)

Evolution
Solar Storm
Euphoric Hapiness
Happy Hardcore ass.

Rubro
4 seasons
Immortal Gold
Zero Tollerance

Katan
Zahna Replica

Heb nog wel een wishlist..

Pangu
On the Beat
Smashbox 1 of 2
Evolution
Serenity of winternight
Rubro
Transbomber
Of die idiote 400sh, mits de prijs heeeeel goed is,
maar dan liever een paar kleinere.

Wil eigenlijk nog een goede fluit en knal cake.
EN wat is een mooie vervanging van de ratelband?
In Belgie niet meer te koop (of onder de toonbank nog wel?), de neerlandse plofmatten geen goede ervaring mee.

Maar wil ook nog even nieuwe producten afwachten :)

Dit herken ik wel, alles wat ik nu kan kopen.. kom ik in die dure maand december niet te kort.
Leg al vanaf januari iedere maand "denkbeeldig" iets weg.

Haha, Hier zelfde probleem

Vind de Winternight prachtig, alleen beetje variatie in schietrichtingen is ook wel leuk.
Maar welke dan?

Ik kon ook geen keuze kunnen maken dus heb zowel de 3x heaven als de Serenity besteld. As ik dan toch zou moeten kiezen dan zou ik voor de Serenity gaan. Die tails zijn zo gruwelijk vet.

Back
Bovenaan