Verkoop en afsteken van vuurwerk definitief beperkt

Ik denk dat wij importeurs en winkeliers idd een gezamelijke claim moeten opstellen voor die teringlijers daar in DenHaag.
Zonder ook maar enige verdere communicatie het er toch maar gewoon doorheen drukken.

Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar.
Ik hoop dat het zo'n ellende word dat ze er ziek van worden.
Worden topdagen voor de Belgische en Duitse winkels.
Kunnen we Nederland niet gewoon verdelen onder die landen.
Dat kapot maken van ons mooie landje duurt anders veels te lang.

Laar maar flink knallen met het zware spul.
Dat het oorlog moge worden!!!

Zo.......dat lucht op.

Om te beginneb morgen in baarle lekker me tassen vol laden met knal spul!!
Want geloof me nu ga ik pas echt los.
Hollandse kippescheetjes zijn dus tot 31-12 18.00 uur illegaal.

Dus dan maar Salutes cobras bigboys enzv

Oke bij deze FUCK JULLIE ALLEMAAL TYFUSLEIERS! vanaf mu ga ik sowieso doen waar ik zin in heb schijt aan alles. Ik mag lijden dat alles word gesloopt wat maar gesloopt kan worden. Teringhonden.

En wat betreft de vuurwerkbranch. Bedankt dat jullie er alles aan gedaan hebben de afgelopen jaren om dit te voorkomen. :mad:

Om te beginneb morgen in baarle lekker me tassen vol laden met knal spul!!
Want geloof me nu ga ik pas echt los.
Hollandse kippescheetjes zijn dus tot 31-12 18.00 uur illegaal.

Dus dan maar Salutes cobras bigboys enzv

Hier los je allemaal niks mee op en zal alleen maar leiden tot extra frustraties/overlast.

Dat is ook gewoon Nederland werken tot je dood en smoel dicht...boeit ze geen reet dat winkeliers hier de dupe van worden.Net als met de vele pomphouders langs de grensstreken die langzaam allemaal uitsterven door dit kabinet!Ze werken het zelf in de hand dat vroeg of laat de pleuris uitbreekt.

Dat is ook gewoon Nederland werken tot je dood en smoel dicht...boeit ze geen reet dat winkeliers hier de dupe van worden.Net als met de vele pomphouders langs de grensstreken die langzaam allemaal uitsterven door dit kabinet!Ze werken het zelf in de hand dat vroeg of laat de pleuris uitbreekt.

De regering denkt alleen maar hun eigen centen hoor.... die lui luisteren echt niet naar de burgers

De regering denkt alleen maar hun eigen centen hoor.... die lui luisteren echt niet naar de burgers

Ze geven niks om een leven inderdaad alleen maar geld.Om even een voorbeeld te geven,dit zei Halbe Zijlstra bij Paul en Witteman.

Net als Anne Mulder die bij Rutte-I de zorgportefeuille beheerde, ziet Zijlstra mensen graag roken. "Ze betalen met z'n allen twee miljard aan tabaksaccijns per jaar", rekende Mulder eens opgetogen voor. "Ze gaan tien jaar eerder dood, dus ze krijgen minder pensioen. En ze maken minder zorgkosten, omdat ze korter leven." Dat laatste is Zijlstra niet met hem eens, want hij denkt dat de zorgkosten van rokers wel degelijk hoger zijn maar "maatschappelijk is het beter dat u wel gaat roken".

Voor Zijlstra is het duidelijk: als de politiek een afweging moet maken tussen 20.000 rookdoden en vele duizenden ernstige zieken en geld, dan kiest iedereen uiteindelijk voor het geld. Maar beseft hij wel dat de overheid een zorgplicht heeft? Die is zelfs vastgelegd in artikel 22 van de Grondwet. Daarin staat: "De overheid treft maatregelen ter bevordering van de volksgezondheid." Met "bevordering" wordt ook "bescherming" bedoeld tegen bijvoorbeeld dreigende gevaren. Tabaksgebruik met 20.000 doden per jaar valt naadloos onder de "dreigende gevaren". Een lesje staatsrecht zou Zijlstra, en met hem menig VVD-er goed kunnen gebruiken.

:bonk:

Lekker heilig blijven doen dat werkt lekker..
Doe ik nu al jaren met als resultaat de mooiste dag van het jaar afgepakt door dit *** kabinet.
Geloof me niemand houd me meer tegen.
Ik mag lijden dat nederland letterlijk explodeerd met oudcen nieuw

Jij begrijpt het. Als iedereen ja en amen zegt is er over een paar jaar helemaal geen traditie meer over. Volle gas en verstand op 0. Een ding is zeker in Den haag gaan ze hier spijt van krijgen. Vuile zakkenvullers.

Aan de ene kant ben ik natuurlijk ZEER teleurgesteld, begrijp me niet verkeerd. Maar aan de andere kant vind ik dit vele malen beter dan een totaalverbod. Heel eerlijk vind ik het natuurlijk heel erg jammer, maar ik kan hiermee leven. Zoals ik al zei, beter dan een totaalverbod of bijv. 10 uur in de avond tot 2 uur in de ochtend.

Zo,dus op oudjaarsdag rotjes en klein vuurwerk afsteken met m'n 4 kinderen is me bij deze afgenomen.

Ook ik heb me altijd netjes aan de regels gehouden qua vuurwerk,en ben er altijd normaal mee omgegaan....m'n kinderen hebben nu de leeftijd om gezellig wat vuurwerk mee af te steken overdag...maar helaas dit mag niet meer.

Ik denk dat ik dit jaar maar eens flink ga uitpakken met oud&nieuw,en ben bang dat ook ik hiermee voor het eerst in m'n leven overlast ga veroorzaken....nu kan het nog...over een paar jaar is het gewoon over.

Als het hier bij blijft..maar voor die linkse figuren is het nooit goed.Daarbij is het voor mijn onbegrijpelijk waarom ze juist de winkeliers aanpakken en niet de raddraaiers?

Aan de ene kant ben ik natuurlijk ZEER teleurgesteld, begrijp me niet verkeerd. Maar aan de andere kant vind ik dit vele malen beter dan een totaalverbod. Heel eerlijk vind ik het natuurlijk heel erg jammer, maar ik kan hiermee leven. Zoals ik al zei, beter dan een totaalverbod of bijv. 10 uur in de avond tot 2 uur in de ochtend.

maar het probleem is.... de hele overdag stooksessie is gone.....

Onzin. Ze moeten maar iets kunnen hebben het is 1 dag per jaar en daarmee uit. Bovendien werkt dit land heel sneaky en dat totaalverbod komt er ook heus wel. Grote bah! :mad:

Het niveau ligt weer lekker hoog , valt me van sommigen toch een beetje tegen(3xh, vuurknul)
Ik zelf heb er totaal geen problemen mee, maar er zijn ook nog anderen:
- Vuurwerkbranch, deze word langzaam maar zeker naar de ***** geholpen
- Jonge kinders, wie heeft het niet gedaan , lekker met je tasje vol spul naar buiten en wachten tot het 10;00 is.

Zelf denk ik dat dit besluit binnen nu en 2 jaar ingetrokken gaat worden. Ik verwacht veel weerstand, met namen de jongeren die zich er niets van aan gaan trekken. Zelf heb ik totaal geen zin om tot 30 December te wachten in een ruimte alsof je op de trein naar Duitsland staat.
Zelf weet ik niet of ik me er aan ga houden, vind het stoken overdag toch steeds minder maar denk dat er toch wel wat spul de lucht in gaat voor 18;00.

Back
Bovenaan