Madmax
VWC lid
Ik verwacht voor mezelf de nodige hectiek en irritaties, hieronder mijn ervaringen tot nu toe.
Na vele maanden zeuren kreeg ik m'n geld (€500,-) maar niet terug bij één adres maar toen bleek dat ik dit jaar toch wel in de mogelijkheid ben om het te komen afhalen. Ik heb toen maar aangegeven dat ik het vuurwerk wel kom afhalen en kreeg daar snel een antwoord op dat dit akkoord was en ontving ook gelijk het afhaalbewijs. Paar weken geleden kreeg ik echter ineens m'n geld terug gestort en zie ik een negatieve order in mijn account erbij staan. Ben nu weer diverse mails aan het sturen dat ik gewoon m'n bestelling wil komen afhalen maar het is nu weer angstvallig stil en krijg weer geen reacties meer.
Vanwege de prijzen van vorig jaar wil ik uiteraard graag m'n bestelling nu hebben maar is het een slechte gedachte van mij dat ik denk dat ze het vuurwerk liever met de nieuwe prijzen willen verkopen en veel meer winst kunnen maken? Zo staat de Triple X nu voor meer dan het dubbele op hun website dan wat ik ervoor betaald heb
.
Winkel in dezelfde plaats als waar jij woont ?