Verboden vuurwerk vaak ‘slecht van kwaliteit’

Piet doet ook even mee,

Je doet weer een aanname en gooit er weer een kolder opmerking uit.
Owh owh owh, wat ben jij toch ook een onsamenhangende flapuit.

In het kader vd veiligheid, is het altijd nog beter om officieel (CE) te laten keuren dan om helemaal niet te keuren, roepen alle pieten in koor.

In elke branche wordt er wel eens wat terug gevloten, maar daaraan geeft Laurence in het kader van ‘vuurwerk boven alles’ liever geen gehoor.

Maar eigenlijk zal het jou allemaal een marsepeinen worst wezen.
Want jij vindt 700 vuurwerk slachtoffers die binnen een paar dagen vallen, acceptabel en dus valt er volgens jou niks te vrezen.

Piet spreekt uit jarenlange ervaring en jij werkt in een bioscoop.

Sorry dat die laatste niet rijmt.
Je geeft nooit op en dat houdt je overeind.

Groet,

Piet

Piet doet ook even mee,

Je doet weer een aanname en gooit er weer een kolder opmerking uit.
Owh owh owh, wat ben jij toch ook een onsamenhangende flapuit.

In het kader vd veiligheid, is het altijd nog beter om officieel (CE) te laten keuren dan om helemaal niet te keuren, roepen alle pieten in koor.

In elke branche wordt er wel eens wat terug gevloten, maar daaraan geeft Laurence in het kader van ‘vuurwerk boven alles’ liever geen gehoor.

Maar eigenlijk zal het jou allemaal een marsepeinen worst wezen.
Want jij vindt 700 vuurwerk slachtoffers die binnen een paar dagen vallen, acceptabel en dus valt er volgens jou niks te vrezen.

Piet spreekt uit jarenlange ervaring en jij werkt in een bioscoop.

Sorry dat die laatste niet rijmt.
Je geeft nooit op en dat houdt je overeind.

Groet,

Piet

Haha iets is beter dan niets ?

Dat is wel een hele slappe maatstaaf.
Maar dat zie ik ook terug in je argument.

Jammer dat je weer op de man moet spelen , zegt wel weer genoeg.

Jij was vanaf post #18 al op de man en na post #20 met dit icoontje :frusty: ging Piet het voor Sint op nemen.:wink:

Nu weer geheel on topic.

Ook Piet kiest nu voor een niet nog langere discussie...

Jij was vanaf post #18 al op de man en na post #20 met dit icoontje :frusty: ging Piet het voor Sint op nemen.:wink:

Nu weer geheel on topic.

Ook Piet kiest nu voor een niet nog langere discussie...
Lees het nog ene keer door zou ik zeggen, ik heb geen wordt gerept over jouw als persoon.

Misschien moet Sint even even van zijn hoge Amerigo afstappen.

CE markering is niets meer dan een bureaucratisch gebeuren wat leuk staat op papier en ik zou het daarom ook niet gebruiken om achter te schuilen. Elke importeur zal je ook vertellen dat het vuurwerk in Nederland veiliger is dan in landen waar alleen CE keuring voldoende is.

Haha iets is beter dan niets ?

Dat is wel een hele slappe maatstaaf.
Maar dat zie ik ook terug in je argument.

Jammer dat je weer op de man moet spelen , zegt wel weer genoeg.

Meest lachwekkende opmerking die ik dit jaar op vwc heb gelezen, uit de mond van laurence dan.

Back
Bovenaan