Malibu Magnet

Kreeg er (blijkbaar) eentje gratis bij m'n bestelling. En inderdaad is het een vrij grote cake kwa formaat. Hopen dat hij net zo als op de Rubro demo presteert, dan is het een erg sierlijke cake.

Zeer mooi effect, precies zoals gehoopt.

Ik heb enkel een zeer belabberde film, maar wil jullie deze combi toch niet onthouden. Zie 1:25 op de film.

Schitterende cake! Hoe flikt Mania dat toch met zo weinig kruit?

Deze zal wel hoog scoren in 'De Beste 300 grams Cake'.

*Edit, Rubro natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Vind hem zeer goed overkomen op alle films, wat een sierlijke cake zeg. Deze gaat ook wel op de lijst voor dit jaar.

Ook hier gaat hij op de lijst. De filmpjes zien er goed uit, deze wil ik zelf in de straat ervaren.

Ik had er ook eentje meegenomen, min of meer op de gok. Per schot is ie eigenlijk nogal prijzig. En toen ik de vrij kleine tubes zag, kreeg ik er nog minder vertrouwen in. Maar ik had me vergist! Deze cake heeft zeer net uitgewerkte boeketten. Zeker voor dit kaliber. Erg mooi goud zit er bij.

Helaas één van de weinige films bij mij die niet in focus is...

De malibu magnet die ik aan het einde van het 20u tijdslot had gepland. Zó jammer hoe Rubro zijn producten overpriced, want dit is echt een dikke aanrader. Ik vond die gouden staarten zo mooi, op film zag het er al goed uit en had dus hoge verwachtingen die zeker zijn waargemaakt. Ik had deze voor een euro of 8 en dat is echt een goede prijs voor deze. Zou hem zeker weer kopen als ik hem rond die prijs voorbij zie komen!

Hierbij een filmpje van mijn kant!
Vond hem mooi, maar zou hem denk ik niet zelf aanschaffen (gratis gekregen bij een bestelling). Vond hem er niet uitspringen en de prijs is toch wel iets aan de hoge kant.

Back
Bovenaan