Verbod voor consumenten op vuurwerk AD.nl

Uitslag pol 2.png

En deze is van Half 1 / 12:30
Uitslag pol 3.png

Dit gaat toch nergens over zo. Nou hier het bewijs dat MEDIA dus echt van alle kanten fout is... hoe duidelijk kun je het hebben.. als 10 freaks zich KAPOT zitten te klikken. En elk half uur zijn de gemanipuleerde cijfers zo goed als gelijk.. Pffff...

Dit gaat toch nergens over zo. Nou hier het bewijs dat MEDIA dus echt van alle kanten fout is... hoe duidelijk kun je het hebben.. als 10 freaks zich KAPOT zitten te klikken. En elk half uur zijn de gemanipuleerde cijfers zo goed als gelijk.. Pffff...

Komt goed. Uiteindelijk zal de stem van het volk het winnen van de media en valse politiek.

Als er voldoende druppeltjes op die gloeiende plaat vallen, koelt hij uiteindelijk echt wel af! ;)

Bekijk bijlage 25982

En deze is van Half 1 / 12:30
Bekijk bijlage 25983

Hey dat is gek, wordt dus echt gemanipuleerd, kan iemand hiermee een ander media opzoeken? en dit aan de kaak te stellen.

@Pyroboy Moeten we zeker doen maar ben bang dat je artikel dan zogenaamd 'zonder opgaaf van reden wordt verwijderd' Daar behouden ze zicht het recht toe. Bah!

Ik mail Ruben Koet nu van Extremerides. Misschien dat hij hier een leuk filmpje van kan maken!

Het laatste wat je moet doen als je een positief beeld over consumentenvuurwerk wilt schetsen is Ruben Koet inschakelen.

GroenLinks bedankt je alvast voor het versterken van de campagne.

Laatst bewerkt:
Het laatste wat je moet doen als je een poaitief beeld over consumentenvuurwerk wilt schetsen is Ruben Koet inschakelen.

GroenLinks bedankt je alvast voor het versterken van de campagne.

Ben ik met je eens, dat is nou niet de beste persoon om het goede voorbeeld mee te stellen.

Het gaat niet om het schetsen. Het gaat erom dat de media vals speelt. En dat dit nu, vind ik duidelijk aangetoond word. Die trend is veel te toevallig!
Ik ga hier meer werk van maken dat is wel zeker!

Het gaat niet om het schetsen. Het gaat erom dat de media vals speelt. En dat dit nu, vind ik duidelijk aangetoond word. Die trend is veel te toevallig!
Ik ga hier meer werk van maken dat is wel zeker!

Ik wens jullie veel succes.

890 stemmen in twee uur op de onderste twee opties op een poll op een website met landelijk bereik vind ik eerlijk gezegd nogal aan de lage kant.

Heel vervelend voor ons. En dan kunnen wij allerlei verbanden proberen te zoeken, maar die zijn er simpelweg niet. Daar bewijs voor proberen te vinden lukt ons dan ook niet en komt nogal triest over.

Probeer de discussie op inhoud te voeren. Toon aan dat gemeentelijke shows niet werken door een gebrek aan gecertificeerde mensen, dat het aantal ziekenhuisopnames na een ongeval met illegaal vuurwerk 4,3 maal zo hoog ligt als na een ongeval met legaal vuurwerk en dat uit rapporten van nota bene GroenLinks blijkt dat 78,9% van de overlast veroorzaakt wordt door illegaal en dus reeds verboden vuurwerk.

*Bronnen voeg ik later toe gezien ik nu post vanaf mijn smartphone.

Back
Bovenaan