Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit gaat toch nergens over zo. Nou hier het bewijs dat MEDIA dus echt van alle kanten fout is... hoe duidelijk kun je het hebben.. als 10 freaks zich KAPOT zitten te klikken. En elk half uur zijn de gemanipuleerde cijfers zo goed als gelijk.. Pffff...
Bekijk bijlage 25982
En deze is van Half 1 / 12:30
Bekijk bijlage 25983
Dit gaat toch nergens over zo. Nou hier het bewijs dat MEDIA dus echt van alle kanten fout is... hoe duidelijk kun je het hebben.. als 10 freaks zich KAPOT zitten te klikken. En elk half uur zijn de gemanipuleerde cijfers zo goed als gelijk.. Pffff...
Ik mail Ruben Koet nu van Extremerides. Misschien dat hij hier een leuk filmpje van kan maken!
Ik mail Ruben Koet nu van Extremerides. Misschien dat hij hier een leuk filmpje van kan maken!
Het laatste wat je moet doen als je een poaitief beeld over consumentenvuurwerk wilt schetsen is Ruben Koet inschakelen.
GroenLinks bedankt je alvast voor het versterken van de campagne.
Ja maar hij word ook nog wel eens uitgenodigd voor op tv en dergelijke..
Nou weer een half uur verder.. Oordeelt u zelf..
Bekijk bijlage 25987
half uur verder
Bekijk bijlage 25988
En nu weer een half uur verder
Bekijk bijlage 25989
Het gaat niet om het schetsen. Het gaat erom dat de media vals speelt. En dat dit nu, vind ik duidelijk aangetoond word. Die trend is veel te toevallig!
Ik ga hier meer werk van maken dat is wel zeker!