Verbod voor consumenten op vuurwerk AD.nl

Jammer dat er een poll is, wel mooi dat ieder antwoord redelijk neutraal is, en de keuze voor het behoud van vuurwerk niet negatief verwoord wordt.

Komen ze weer met dezelfde oplossing van een vuurwerkshow... Woon in een dorp met 5.000 inwoners, moet ik 15 minuten rijden om naar die vuurwerkshow te gaan... Bij o&n gaat het er toch om dat je gezellig met de buurt van het vuurwerk kan genieten?? En niet met een plein vol bezopenen....

Ik heb ook gestemd. Het is nu allemaal redelijk verdeeld maar natuurlijk moet de eerste optie de grote meerderheid krijgen.

Gelijk een stem uitgebracht, als je normaal met vuurwerk omgaat is er niks aan de hand! Alles in dit land word afgeschraft. Laat het in traditie en let op wat je doet!

Ik heb ook gestemd. Het is nu allemaal redelijk verdeeld maar natuurlijk moet de eerste optie de grote meerderheid krijgen.

Daarom blijven stemmen!
Met bijv. een Tor-browser kun je stemmen zo vaak je wilt. Gewoon ff ieder keer nieuwe identiteit kiezen...

Daarom blijven stemmen!
Met bijv. een Tor-browser kun je stemmen zo vaak je wilt. Gewoon ff ieder keer nieuwe identiteit kiezen...

Ik was wel van mening om dit gewoon op een correcte wijze te winnen, maar als je dan kijkt op de website van de meldingen vuurwerkoverlast dan zou ik zeggen: ga je gang!

Back
Bovenaan