Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Misschien ben ik nu weer te kort door de bocht, maar zolang het nog niet wettelijk geregeld is kunnen er altijd nog aanpassingen op komen toch ? bijv. bestaande productie/voorraad die al binnen is dat dat nog verkocht kan/mag worden? Neem aan dat de partijen aan tafel daar toch ook op hameren?Wij hebben als dealer via mail gecommuniceerd gekregen vanuit een importeur (lid van BPN en dus aan tafel) dat dit per 1 oktober ingaat.
Tegelijkertijd is het juridisch nog niet allemaal geregeld nee, er is nog niks gepubliceerd.
Dus je kunt het zelf invullen.. hier zijn ze vast druk mee bezig, en ze hebben het idee dat het per 1 oktober geregeld is, anders zou dit niet zo gecommuniceerd worden.
Internetconsultatie is volgens mij ook niet verplicht, zeker niet als er tijdsdruk is.
Dus beide zijn waar: 1 oktober moet het klaar zijn, maar formeel zijn nog niet alle stappen doorlopen.
Omdat het een ministeriële regeling is, hoeft de ministerraad en Raad van State hier verder niks van te vinden.
Klopt, klopt, klopt en klopt..Misschien ben ik nu weer te kort door de bocht, maar zolang het nog niet wettelijk geregeld is kunnen er altijd nog aanpassingen op komen toch ? bijv. bestaande productie/voorraad die al binnen is dat dat nog verkocht kan/mag worden? Neem aan dat de partijen aan tafel daar toch ook op hameren?
Het kooi verbod zat eraan te komen toch? en de meeste importeurs hebben de nieuwe producten toch al zonder kooi?
Nicht nur seit heute...En daarom had ik dus nog 0,0 kooi materiaal besteld. Schakelen we lekker over op al das käfig gerät aus die Heimat!! Ab heute bestellen wir nur bei unsere freunden![]()
ja, und in den Niederlanden terrorisieren wir damit den linken AbschaumEn daarom had ik dus nog 0,0 kooi materiaal besteld. Schakelen we lekker over op al das käfig gerät aus die Heimat!! Ab heute bestellen wir nur bei unsere freunden![]()
Ik zou mijn geld er niet opzetten als ik jou was ...Nederland kennende wordt de moeilijke weg gekozen (is nu al ingeslagen), en zullen importeurs/ leveranciers alle al uitgeleverde gekooide producten terug moeten halen voor vernietiging.
Maar wie weet zit er nog 1 helder denkend persoon in ons ambtenarenbestand in NL, die realiseert wat een kapitaalvernietiging dat is.
Inzet was zover ik begrijp ingezet idd op nieuwe import mbt kooi producten, maar kantelt nu naar verbod verkoop, opslag,vervoer van huidige (oude)voorraad zonder compensatie er tegen over, dus géén uitloop/verkoop mogelijkheid van de reeds bestaande voorraad, kogel is nog niet door de kerk maar voorlopig moet zowel de branche als wij als consument maar weer afwachten tot oktober, dus producten waarvan je weet dat ze gekooid zijn sla ikzelf iig voorlopig over, helaasMisschien ben ik nu weer te kort door de bocht, maar zolang het nog niet wettelijk geregeld is kunnen er altijd nog aanpassingen op komen toch ? bijv. bestaande productie/voorraad die al binnen is dat dat nog verkocht kan/mag worden? Neem aan dat de partijen aan tafel daar toch ook op hameren?
Het kooi verbod zat eraan te komen toch? en de meeste importeurs hebben de nieuwe producten toch al zonder kooi?
Alle gekooide producten eerste verkoop dag in het eerste zo vroeg mogelijk tijdslot af laten halen, zijn voor de meeste importeurs én winkeliers toch al uitloop producten, dus dat betekent dat we als freaks gewoon de wekker vroeg moeten zetten, bunkers snel leeg en klaar (ja de wens vd gedachten, ik weet hetHey iedereen, haal diep adem en relax even: Winkels hebben bij mijn weten altijd 2 bunkers: één voor de ongeopende, grote voorraad en één voor de items die al uitgepakt zijn. Winkels hebben dus tot 1 oktober 2025 de tijd om alle gekooide items te ‘ontkooien’ en vervolgens netjes in de uitpakbunker te plaatsen.
Je zit alleen met de maximale hoeveelheid gewicht. En daar kan het wel gaan knellen natuurlijk.
Blijkbaar wel dusNiemand in Den Haag is toch zo dom?
Alle onrust weer even terug de kooi in. Veranderen doen we het toch niet, afwachten en door..Hieronder een deel communicatie vanuit de nieuwsbrief richting winkeliers: er is dus nog géén duidelijkheid wat er met de restvoorraad gaat gebeuren, dus helaas moeten we allemaal nog even geduld hebben. Wij blijven hoop houden op de verkoop van restvoorraad.
“I&W gaat nadenken over praktische oplossingen voor winkeliers die nu zitten met uitgepakte artikelen waarvan onduidelijk is hoe hier mee om te gaan”.
“Deze discussie zal in elk vervolgoverleg met I&W worden ingebracht, net zo lang tot er duidelijkheid is hoe om te gaan met restvoorraden welke in 2024 al aanwezig waren op de markt”.
Datum publicatie: 19 juni jl.
Smerig links addergebroed ist.Deze bullshit uit den haag is gewoon om te pesten, niks meer of minder, zoals alle onzin verboden