Venom Box

Dit was voor mij het beste Vuurwerkmania product dat ik heb gezien op de winkeliersdemo net. De burst is echt keihard, het hardst van alle producten die geschoten zijn! Ook waren de boeketten super groot, goed gevuld, en ook nog eens perfect rond. Echt een top crackling bak dit!

Aan degene die 'm live hebben gezien... oogt de crackling zilver-achtig of goud-achtig?

Alvast bedankt voor jullie input!

Wat een beest! Enorm vette bak, boeketten echt mega groot en perfect rond! Supercake met flinke klappen hoor!

Inderdaad een hele vette bak, tijdens het ophalen nog 1tje van mee genomen, zeker geen spijt van gekregen! Dit jaar weer proberen in me collectie te krijgen.

Mag ik vragen hoe de burst van deze cake is? Ik ben op zoek naar een goede kraakbak en de New Generation 7 van Jorge ziet er ook erg goed uit. De burst van die cake lijkt ook net wat harder, maar dat is gebaseerd op filmpjes, dus niet erg betrouwbaar.

Persoonlijk vind ik dit een hele fijne kraakbak. Burst is prima. Tja hoe hard de burst is in vergelijking met vind ik te lastig om in te schatten.

Mag ik vragen hoe de burst van deze cake is? Ik ben op zoek naar een goede kraakbak en de New Generation 7 van Jorge ziet er ook erg goed uit. De burst van die cake lijkt ook net wat harder, maar dat is gebaseerd op filmpjes, dus niet erg betrouwbaar.

Tijdens de Vuurwerkmania-demo was dit zo'n beetje de cake met de hardste burst van de avond!

Hier ook mijn film van vanavond bij Huisman:

Echt een prima crackling bak! Zeker wanneer je er twee tegelijk schiet, zoals in de demo, is het geluid prachtig. Het geknetter volgt elkaar dan heerlijk ritmisch op. De mines klinken anders dan de boeketten. Die zijn trouwens echt erg groot met een prima knal.
Aanrader!

Wat een topcake! De mines en boeketten hebben een prima crackling. Die laatste zijn ook behoorlijk groot. En al eerder vermeld: dat ritmische dat er in zit laat em echt goed klinken!

Back
Bovenaan