Venom Box

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 1510
Artikelnaam: Venom Box
Bruto Gewicht: 1.700 gram
Netto Kruitgewicht: 451 gram
Aantal Schoten: 20
Effectomschrijving: Grote zilveren mijnen naar keiharde burst met chrysanthemum effecten.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: 50 meter
Afmetingen:
Kartoninhoud: 12/1
Richtprijs: € 29,95

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1510_-_geisha_-_venom_-_box_-_vuurwerkmania_kopie.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Komt op film minder over, maar de chry crackling is vrij hard in het echt, gaaf effect zo en een crackling-cake die ik er wel bij zou willen hebben.

Laatst bewerkt:
Als de prijs goed is komt deze er zeker bij. Lekkere crackling bak met goede burst en lekker groot crackling boeket.

eindlijk weer eens een goede crackling blok op de markt. al had ik hem liever gezien in waaier vorm prijs tjah er valt over na te denken

Hierbij mijn filmpje van deze lekkere crackling cake zoals bekend gefilmd tijdens harde regen en wind:

Ik moet zeggen dat deze er wel goed vol uitziet.
En ik ben nog wel op zoek naar een goede crackling cake. Deze zet ik op mijn watchlist. En dan nog even rustig verder kijken wat er nog meer voor moois is.
greetzz

Mooi vadsig cacklingbakje.
wel bijna 2 euro per schot.wat ik toch aardig aan de prijs vind.
Denk dat de secret salute hier perfect achteraan past mooi overlappend met de 3 finaleschoten.

Alweer verast door een ZEN product. Zulke volle crackling in een cake was toch wel erg mooi! In het echt kwam de crackling nog beter over dan op film. Gister direct maar besteld met de tegoed bon van de Garden of Eden. Zo is mijn ZEN collectie toch wel erg groot uitgegroeid :p

Per twee, mooist in HD:

Ik had de meeste verwachtingen van de Nameless/zen Scar, maar uiteindelijk werd ik het meest verrast door deze box! De crackling mine was extreem luid en het crackling boeket extreem rond! Verbaasde me echt dat elk shot zo rond en afgewerkt kon zijn.

Regelrechte topper!

Ik kan me hier volledig bij aansluiten, op en top crackling blok! De clackling mine was dermate fel en hard dat een paar omstanders dachten dat dit product fout ging in het begin :devil:. De boeketten waren ook erg groot en bijzonder rond voor consumenten vuurwerk. Zeker voor herhaling vatbaar!

Filmpje van de Venom box gefilmd met gopro dus in het echt komt de cake nog een stuk beter over, mooist in HD:
(jammer van de waterdruppel die een flink deel van het boeket wegblurt)

Ik vind het trouwens best bijzonder dat als je de kartonnen doos opent van een willekeurige zen/nameless cake, het logo ook op het papier zit dat over de tubes zit. Fijn detail!

Zoals bekend een harde chrysantemum crackling cake, mine met vol boeket erboven, echt wel een goede crackling cake. Prijsverlaging naar € 28,- doet hem goed!

Back
Bovenaan