Varsseveld 27-12-2012 Mascleta/Tronada

je moet wat voor hebben voor je hobby kijk maar naar morris limburg dus 1,5uur rijden valt dus best mee

Morris woont toch in Noord-Limburg? Is echt geen 1,5 uur rijden. Maar laten we gewoon maar weer Ontopic gaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
gvd rijd je 1 uur om te kijken gaat de helft niet af er stond nog veel meer ook shells plus dikke afsluiter 1 van de schieters wist mij te vertellen dat door de nattigheid veel vuurwerk niet meer geschoten kon worden.

Dat noem ik dan een grote kluns! Kost dat beetje plastic om af te dekken wellicht teveel geld of zo dan? Doodzonde 1.
Je weet dat dit weer er aan komt en dan laat je alles nat worden? Dat getuigd wel van een know-how van de afsteker en Roenhorst samen......toch? :bonk:
Ik werdt tijdens de show al gebeld dat ik niet hoefde te komen, en ben blij toe dat ik de kilometers er niet aan gespendeerd heb.

Zonde dat de show is gelopen, want er hing toch prachtig spul. We hebben in elk geval een aantal prachtige dreunen gehoord! De film zal in vanavond toch op het net gooien, omdat er een aantal heerlijke knallen in zaten!

Dat noem ik dan een grote kluns! Kost dat beetje plastic om af te dekken wellicht teveel geld of zo dan? Doodzonde 1.
Je weet dat dit weer er aan komt en dan laat je alles nat worden? Dat getuigd wel van een know-how van de afsteker en Roenhorst samen......toch? :bonk:
Ik werdt tijdens de show al gebeld dat ik niet hoefde te komen, en ben blij toe dat ik de kilometers er niet aan gespendeerd heb.

helemaal mee eens das echt niet slim pyrotechnici met beetje ervaring weet dit te voorkomen zonde

Lijkt me verder ook niet heel zinvol om te discussieren over waar ik vandaan kom en of dat de rit waard is. Heb mijn woonplaats ook even verwijderd..heb ik liever niet geheel openbaar staan.
Daarbij is het aan iedereen zelf welke afstand ie wel of niet wil afleggen.. Lijkt me niet nodig om daar over te discussieren ;)
Nu dus weer over de show.

Geachte heer Roenhorst vuurwerk. :D

Is er al meer bekend of in de planning of er weer een mascleta komt. Misschien beetje vroege vraag maar zag dat deze geopend was in November. Aangezien we richting November gaan was ik wel benieuwd. Of eerlijk gezegd ongeduldig.

Hier mijn film ook nog,eindelijk even tijd gehad om de film te plaatsen

beste..

ik hoor aan het einde dat ze denken dat het de Zink751 bodemblitz ''groundsalute'' is,
nou ik kan je vertellen, dat de zink bodemblitz eerst een soort titanium vlam spuit en dan de knal.

beste..

ik hoor aan het einde dat ze denken dat het de Zink751 bodemblitz ''groundsalute'' is,
nou ik kan je vertellen, dat de zink bodemblitz eerst een soort titanium vlam spuit en dan de knal.

Dat is de kreiselblitz, de bodenblitz zie je als het goed is ook in de film.

Tijdje terug mail gestuurd of er nog een demo/show komt. Aangezien ik niet vaak in me spam map kijk kom ik nu pas achter dat ik mail terug had.

Goedemorgen.

Wij zullen dit jaar helaas geen vuurwerkshow geven.
De kosten zijn de laatste jaren erg opgelopen, en omdat we toch een mooie show neer willen zetten hebben we besloten om het af te wisselen.
Volgend jaar zal er dus weer een show zijn.

Met vriendelijke groet,

Jan Roenhorst
Houthandel Roenhorst VOF
Doetinchemseweg 119
7054 BA WESTENDORP
www.roenhorst.com

Back
Bovenaan