Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik had er 3 gekocht door alle lovende ractie's hier. Eerst schoot ik er 1 los en daarna 2 overlappend doorgelont.
Het vreemde is dat de eerste totaal andere effecten heeft dan normaal?! Geen blinkers. Beetje raar gestuntel door de Chinezen. Nog nooit eerder meegemaakt zo'n rare fout. En de doorgelonte cakes waren wel normaal, echter merkte ik op dat de cake's langer duurde dan dat ik op films heb vernomen. De boeketten waren ook niet super gevuld zoals beweerd werd. Ondanks dat werd ie wel super erg gewaardeert door het publiek. Maar ik neem ze niet meer, het was voor mij een middelmatige cake.
Ja ik had precies hetzelfde. Bij mij kwamen er geen witte blinkers maar gewoon een witte peony. Alles vrij magertjes. Ik geef hem volgend jaar wel nog een kans want het is in potentie een geweldige cake.
Helaas zal deze topper het assortiment verlaten wat ik begrepen heb van mijn vertegenwoordiger![]()
Heb er behoorlijk wat geschoten afgelopen jaar en dit waren gewoonweg nog toppers