Imperial Blink [Uitloop]

In combinatie vindt ik hem mooi,een aanrader voor deze prijs.
Hier zie je hem met de Down Under gevolgd door Salute 1

Erg mooi ding dit, alleen zijn ze in China volgens mij vergeten om voldoende rode blinkers toe te voegen, deze kwamen niet goed uit de verf (erg magere boeketten). De crackling finale was wel prima!

Ik had 2x de 2012 versie van deze cake..
Wat was deze ontzettend slecht!

De witte blinkerboeketten waren nog redelijk.. de rode blinkerboeketten waren echt om te huilen.
5 blinkende sterren in een boeket was veel. Alle boeketten werden ook nog eens compleet stuk geslagen door de burst.

Witte blinkers waren dus redelijk, maar deze cake schaf ik niet meer aan voor 20 euro!

Ik had ook de versie van vorig jaar, 2012, geloof ik. Of 2011... weet het even niet meer en die dingen staan nog buiten.

Maar, ik deed ze per 2..., duurde lekker lang, leek wel 1 minuut te duren. Mooie boeketten, groot, en super harde knal, leek harder dan de asian thunder!

De prijs wat ik voor betaalde is deze dubbel en dwars waard! Vorig jaar had ik hem ook (2012/2013) en dat was precies dezelfde!

Zeker een topper!

Ik weet jammer genoeg niet meer welke versie ik had maar de witte blink boeketten waren echt machtig groot! Ook waren de rode blinkers bij mij prima gevuld! Zeker een topper, ook voor de adviesprijs!

Precies!
Daarnaast echt de tijd hoelang deze cake duurde!
Ik dacht hij blijft maar doorgaan!

Daarnaast het einde is ook grappig met de geknetter, knetterde allemaal tegen me huis aan xD!

Ik had er 3 gekocht door alle lovende ractie's hier. Eerst schoot ik er 1 los en daarna 2 overlappend doorgelont.

Het vreemde is dat de eerste totaal andere effecten heeft dan normaal?! Geen blinkers. Beetje raar gestuntel door de Chinezen. Nog nooit eerder meegemaakt zo'n rare fout. En de doorgelonte cakes waren wel normaal, echter merkte ik op dat de cake's langer duurde dan dat ik op films heb vernomen. De boeketten waren ook niet super gevuld zoals beweerd werd. Ondanks dat werd ie wel super erg gewaardeert door het publiek. Maar ik neem ze niet meer, het was voor mij een middelmatige cake.

Ik had er 3 gekocht door alle lovende ractie's hier. Eerst schoot ik er 1 los en daarna 2 overlappend doorgelont.

Het vreemde is dat de eerste totaal andere effecten heeft dan normaal?! Geen blinkers. Beetje raar gestuntel door de Chinezen. Nog nooit eerder meegemaakt zo'n rare fout. En de doorgelonte cakes waren wel normaal, echter merkte ik op dat de cake's langer duurde dan dat ik op films heb vernomen. De boeketten waren ook niet super gevuld zoals beweerd werd. Ondanks dat werd ie wel super erg gewaardeert door het publiek. Maar ik neem ze niet meer, het was voor mij een middelmatige cake.

Ja ik had precies hetzelfde. Bij mij kwamen er geen witte blinkers maar gewoon een witte peony. Alles vrij magertjes. Ik geef hem volgend jaar wel nog een kans want het is in potentie een geweldige cake.

Bij mij was die ook een stuk minder dan vorig jaar. Nog steeds een mooie cake hoor. Het is alleen niet echt constante kwaliteit, want zowel vorig jaar als dit jaar had ik een 2012 productie. Vorig jaar grote en volle blinker boeketten. Dit jaar minder volle en af en toe zelfs magere boeketten. Daar bij komt ook nog eens dat die van dit jaar begon met 3 losse grote crackling boeketten en als finale 3 zilveren (niet hele grote) blinker boeketten had.
Ik denk niet dat ik hem nog een keer aanschaf, wel jammer dat de kwaliteit zo wisselend is..

Ja ik had precies hetzelfde. Bij mij kwamen er geen witte blinkers maar gewoon een witte peony. Alles vrij magertjes. Ik geef hem volgend jaar wel nog een kans want het is in potentie een geweldige cake.

oqj6lt.png

Het eerste jaar dat ik deze cakes in m'n collectie had. Voorheen nooit van gehoord maar van de lovende reacties hier toch gekozen om er een projectje van de maken, namelijk 6x Imperial Blink in V Shape. :cool:

Is me goed bevallen. Zeer heldere en grote blinker boeketten met een harde burst. Aan het begin kwam de crackling zowat tot op de grond! Zie het filmpje hieronder:

Hij presteerde afgelopen jaar gewoon slecht, weet niet zeker of het de 2013 batch was echter.

Jammer.

Back
Bovenaan