Varsseveld 27-12-2011 Mascleta/Tronada

Was toch weer lekker even wat flinke dreunen mee te maken!
moet wel zeggen dat ik een wat grotere finale had verwacht maar helaas,maar desondanks toch genoten van n leuke show en op het einde die dikke mines whooow wat een geweld echt kickuuhhhhh:)
bij deze de film, veel kijkplezier

+ http://www.youtube.com/watch?v=ra1AuThsMII" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=ra1AuThsMII"> http://www.youtube.com/watch?v=ra1AuThsMII" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

gr JefFreak

Heerlijke show zo vlak voor O&N.
Harde knallen, mooi ritmisch geschoten, tussendoor mooie kleuren door afwisselend sierwerk met knallen en een geweldig einde door een opbouwend tempo met tot slot dikke mines.
Ook leuk weer wat mensen van VWC gesproken te hebben.
Hierbij mijn filmpje
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zo wat was dit toch ff heerlijk genieten zo voor de dag der dagen :D
Show zat prima in elkaar, wel jammer dat die doppen op het begin niet helemaal goed werkten, maar goed, de rest maakte dat zeker wel goed. Het siergedeelte begon erg rustig maar er zaten toch zeker erg mooie blokjes tussen hoor!
En het finalestuk...damn dat was erg goed te doen met wapperende broekspijpen!

Dit mogen meer winkeliers wel gaan doen! :p

Dat was weer lekker hoor die dreunen! Bijna 1,5 uur gereden voor ca.10 minuten show! ...en dan die kneiter zware mines! Ik had vernomen dat die sierblokjes van Lidu waren. Die oordoppen heb ik niet in gehad, die doe ik wel weer in als ik naar mijn schoonmoeder moet!

grappig maar totaal geen opbouw of samenhang, ben er niet van onder de indruk.

Dat mag je natuurlijk vinden. Voor mij was dit de eerste keer een mascleta show als deze te ervaren en was dus wel onder de indruk.
Moet ook wel zeggen dat de camera's welke gebruikt zijn bij de geplaatste filmpjes het geluid van de klappen goed aankunnen, valt me niet tegen.
Maar zoals Steef zegt, je moet er bij geweest zijn om echt de diepe dreunen te voelen.
Volgend jaar weer?

Dank voor het delen, moet ook eerlijk bekennen dat ik meer opbouw had verwacht, maar des al niet te min zaten er redelijk harde knoepers bij.

Dat mag je natuurlijk vinden. Voor mij was dit de eerste keer een mascleta show als deze te ervaren en was dus wel onder de indruk.
Moet ook wel zeggen dat de camera's welke gebruikt zijn bij de geplaatste filmpjes het geluid van de klappen goed aankunnen, valt me niet tegen.
Maar zoals Steef zegt, je moet er bij geweest zijn om echt de diepe dreunen te voelen.
Volgend jaar weer?

Ikke wel :D

Volgende jaar maar afspreken om ze allen daarna toe tegaan steef-kaboom,shell-martijn , het is mooi om live mee temaken,liever live in spanje mee temaken dat is veel heftiger dan in nl!
Bedankt voor de Film!

Voor de liefhebber van het geluid:

Enjoy!:D

Zo dan, niet gewoon meer dat geluid wat je even uit je cam en mic krijgt. Lekker hoor!
Je zal wel weer vlak bij me gestaan hebben zonder dat ik wist dat jij het was.
Ik zag wel iemand naast me staan met een bijzondere externe mic, schermpje erop. Qua techniek zou jij dat zo maar geweest kunnen zijn, bedenk ik me nu.
Bedankt voor het delen, zal hem nog wel een aantal keertjes kijken :)

Ben jij die gast naast Morris dan?:D
Nou het geluid is me nog wel een dingetje hoor, het heeft me maanden gekost om de mic tot zover te krijgen, het geluid opzich is niet super (heeft wel een enorm bereik), maar met dit fragment ben ik ook 2 uur bezig geweest om het te bewerken, ik wilde perse dat het goed uit de verf zou komen. En per show moet ik heel mijn geluid bewerken, omdat elke omgeving weer anders is qua geluid/weerkaatsing, maar het gaat elke keer weer beter!:D

Back
Bovenaan