Various Willow [Uitloop]

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 5072
Artikelnaam: Various Willow
Netto Kruitgewicht: 450gram
Aantal Schoten: 30
Effectomschrijving: gold willow, red blink willow, green blink willow, golden blink willow, silver blink willow, crackling willow
Tijdsduur: 20-25 seconden
Hoogte: 50-60 meter
Verpakking: 4/1
Richtprijs: € 57,50
Film: volgt
Foto: volgt

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Demo 2016:

Wij danken CAFFERATA voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou vandaag dan live gezien, wat een geweldig ding is dit! Echt de effecten zijn super! Ook mooi dat de effecten worden afgewisseld en dat het niet bij 1 effect blijft!

Filmpje van mij:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Raider bedankt voor het filmpje, inderdaad een machtig mooie cake.
Als ik het goed zie zijn dit 2 stuks op de film, klopt dat?

@ moontan, ja het waren 2 stuks alleen de rechter stopte er iets eerder mee. Die crackling willow finale was super groot! Echt een dikke aanrader.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met dank aan FPM

Wat een prachtige bak, bijna €2,- euro per schot is veel, maar dan heb je wel wat! :)

Wat zijn die Showtimecakes toch heerlijke cakes om te zien! Deze gaat er bij mij dit jaar niet komen denk ik, omdat deze 7.50-10 euro duurder is dan de andere Showtimecakes als Brocade to Color, Brocade Finale en Kamuro Finale. Dan kies ik toch liever 1 of 2 van die cakes dan deze.

Heb hem gisteravond op de demo van IJsselmotoren mogen zien. Wat een prachtige mooie effecten heeft deze cake zeg! Heb voor dit jaar al alles besteld, dus komt er dit jaar zoiezo niet. Wellicht dat ik hem er volgend jaar bij doe!

Wow wat een ding zeg! Veruit de mooiste cake,die ik had. Effecten raakte de grond bijna. Tempo en burst ook super,aanrader!

De prijs is hoog maar met een mooie korting...?
Ik vind um verdomde goed ogen..
Denk dat ik deze ditjaar tog maar eens aan ga schaffen ondanks de prijs.
Willows waar je u tegen zecht en ook nog vol afwisseling..
Dat Klinkt als een 3xh cake..:wink:.
Raar dat deze cake me nog nooit is opgevallen!

Back
Bovenaan