Vandaag gepakt

Mandela laat gaan joh je moet hier 3000 posts hebben en je moet veel verstand van vuurwerk hebben met hele brieven komen en alles uitleggen hoe alles gebeurd is anders geloven ze je niet al die vuurwerkforums zijn zo serieus als de sodemieter, slaat ergens op

Mandela laat gaan joh je moet hier 3000 posts hebben en je moet veel verstand van vuurwerk hebben met hele brieven komen en alles uitleggen hoe alles gebeurd is anders geloven ze je niet al die vuurwerkforums zijn zo serieus als de sodemieter, slaat ergens op

Dit hoeft nergens. Je moet alleen wel de waarheid spreken of even duidelijk uitleggen. Het is niet zo vreemd dat we het niet geloven want er zitten wat lekken in zijn verhaal. En het is ook niet zo vreemd dat alle fora's serieus zijn, anders loopt het uit de hand!

Dat is onzin, op vele forums waar ik op zit en dat is niet alleen vuurwerk kan er wel een grap en een grol en nog wel meer uitgehaald worden en ook DAT forum is gewoon normaal, zo ken ik er nog 1 waar ik op zit daar word alleen maar gescholen en dat is wss het meest gecontroleerde forum wat er is, al die regeltjes vind ik maar onzin het is nergens voor nodig, zo kijk ik er iig tegen als je hier ook maar een beetje offtopic gaat worden je posts gedelete, steekt iemand anders zn vuurwerk verkeerd af komt er weer zon laffe nsb'er van dit forum hem ff op de regeltjes wijzen dat dat niet zo mag.

Word er gescholden op het forum zal er gelijk gesnitched worden bij de moderators, ik zal wss wel anders dan jullie in elkaar zitten maargoed :)

Gast, zo houden we het forum netjes en laten wij dat er wel mensen zijn die weten hoe vuurwerk afgestoken moet worden/

Allemaal leuk een aardig, vind het geen probleem maar als je alleen maar te klagen heb wat doe je verder hier dan? Je zeurt echt om stront en je verhaaltje gaat helemaal nergens over. Als je een poging doet tot iets zinnigs, leer dan eerst een beetje fatsoenlijk Nederlands en kom met iets waardevols of iets waar je wat uit kan halen. Onderbouw het goed en kom niet met vage zooi.

Ik ben altijd in om naar iedereen te luisteren en probeer iedereen te snappen, maar dit is voor mij niet te bevatten.

@steppa

Gast, zo houden we het forum netjes en laten wij dat er wel mensen zijn die weten hoe vuurwerk afgestoken moet worden/

Gast, doe nou niet zo lomp jij weet zelf ook wel dat een forum niks kan doen tegen de slechte naam van vuurwerk, en daarbij mensen hebben wel wat beters te doen dan dit soort forums te bekijken.

Vuurwerk staat nou eenmaal slecht aangeschreven.. period.

Enne MasterBSC waarom zou ik moeite doen om hier een mooi verhaal neer te zetten met leestekens etc etc.
De boodschap is toch duidelijk, want anders zat je er nu niet zo op te happen knul

Overigens, ik kom hier niet om te zeiken maar ik heb gewoon even mijn gal gespuwd hier.
Had net zo goed in een ander topic gebeurd kunnen zijn.

Dit is nou eenmaal hoe ik er tegen aan kijk.
Je gaat er in mee of niet, is je eigen keuze iedereen is anders.

En dan nog, dit is toch wel het beste vwforum dat er is want de andere zijn al helemaal dramatisch maargoed.

Einde discussie zeg ik zo, hier gaan we het nooit over eens worden en we zijn natuurlijk zeeeeeeer "offtopic"

Ik zeg delete topic !

Gast, doe nou niet zo lomp jij weet zelf ook wel dat een forum niks kan doen tegen de slechte naam van vuurwerk, en daarbij mensen hebben wel wat beters te doen dan dit soort forums te bekijken.

Vuurwerk staat nou eenmaal slecht aangeschreven.. period.

Enne MasterBSC waarom zou ik moeite doen om hier een mooi verhaal neer te zetten met leestekens etc etc.
De boodschap is toch duidelijk, want anders zat je er nu niet zo op te happen knul

Er zijn wel degelijk initiatieven om vuurwerk in goed daglicht te zetten, ondanks dat het veel moeite kost werpt het wel zijn vruchten af.

Helaas zijn er ook aapjes zoals jou, die blind zijn voor dit soort initiatieven. Ik hoop ook dat jij iets beters te doen hebt als dit soort fora te bekijken, zijn we ook af van je gezeik! :bye::bye:

Ja, dat heb ik zeker jonge.

Het probleem is alleen velen van jullie hebben een blok voor jullie hoofd en denken dat het wel goed komt met vuurwerk, maar dat is het helaas niet.

Er zullen altijd wel knullen blijven met zelfgemaakte vuurwerkbommen en gasten die de hele teringzooi opblazen daar kom je gewoon niet van af.

Voor de gene die nu gaat zeggen, ja je zal er vast zelf wel zo 1 zijn, nee helaas ik steek het gewoon volgens de normale manier af :)

Maargoed jongens blijf vooral happen, ik ga weer iets anders doen ;)

Vuurwerk zal een slechte naam houden maar dat betekend toch niet dat wij mee moeten helpen aan de negatieve naam.

Mannen we stoppen met deze nutteloze discussie.
Daar ik op de telefoon online ben kan ik geen slotje zetten maar beschouw dit bericht als slotje en stop dus met deze discussie. danku!

Vuurwerk zal een slechte naam houden maar dat betekend toch niet dat wij mee moeten helpen aan de negatieve naam.

Nee, dat zeker niet integendeel zelfs.
En ik ben ook zeker voor initiatieven om vuurwerk een goede naam te geven, maar het gaat gewoon helaas niet.

Anyway zie post pyroboy, we laten het er maar bij !

Even goede vrienden, alleen andere meningen ;)

Waar ik me serieus aan erger is dat mensen elkaar NSB'er noemen.
Ik zou zeggen kijk even in je geschiedenisboek en lees terug wat voor mensen dat waren.

Heerlijke hoe een topic een andere kant op kan gaan. Ik geloof trouwens ook geen reet van zijn verhaal, maar dat had ik al in de 2de of 3de post gezet.

Zo zonde dit gezeik:frusty:

Onze TS lijkt er een spelletje van te maken door steeds stomzinniger opmerkingen te plaatsen. Laat het gewoon rusten. Je zal altijd op een forum (zeker in de decembaar maand)last krijgen van "grote verhalen"
In dit geval is het ook nog eens zeer vaag. Dus ook in mijn ogen een onzinverhaal,maar ik laat degene (TS) in zijn waarde en zal er niet over in discussie gaan. Het is tenslotte een forum om over je evaringen/ontdekkingen te praten of vragen te stellen en geen wel of niettes serie. Dit geeft voor allen geen waardevolle toevoeging aan het forum.

Slotje is hier niet op zijn plaats. Eerder een dik hangslot!:bonk:

Voor iedereen die mijn verhaal niet gelooft, w8 maar af tot een brief komt van de politie, die zal ik dan zsm uploaden stelletjes ongelovigen

Back
Bovenaan