Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee heb ook geen document gekregen over de inbeslag genomen vlinders.
Toen ze weggingen zei 1 van hun nou dan neem ik dit mee (vlinders) dan heb ik ook wat voor nieuwjaar haha we moesten wel ff lachen![]()
Na deze uitspraak van je geloof ik je al helemaal niet meer.
ik geloof best dat hij gepakt is, het gaat mij alleen om hoe je het brengt. Al dat domme stoere gepraat dat vind ik ongeloofwaardig!Serieus het komt voor metallicafan![]()
Dat zou best kunnen maar die agent gaat echt niet zeggen, zo dan heb ik ook nog wat voor oud jaar. En dat iedereen aan he lachen is in zo'n ongemakkelijke situatie.Ik bedoel daarmee, dat het erg vaak voorkomt dat de politie een gedeelte van het vuurwerk niet vermeld om het vervolgens zelf af te steken![]()
Dat zou best kunnen maar die agent gaat echt niet zeggen, zo dan heb ik ook nog wat voor oud jaar. En dat iedereen aan he lachen is in zo'n ongemakkelijke situatie.
ik geloof best dat hij gepakt is, het gaat mij alleen om hoe je het brengt. Al dat domme stoere gepraat dat vind ik ongeloofwaardig!
die agent heeft dat natuurlijk () als grapje gezegd, is bij mij ook gebeurd een paar jaar geleden.
(ook dachten ze dat grondbloemen vlinders waren)
Ja was ook een grap lol maarja
Ik geloof niet dat je 22 bent. En ook niet dat je gepakt bent met vuurwerk.
Ik ben 22, en ik heb visite gekregen van de popo