Vandaag gepakt

Haha... guys, ik ben 3 weken terug opgepakt met een bult illegaal vuurwerk.. tot nu toe nog steeds niks gehoord over de bevestiging van de hoeveelheid... is dit een fout van de politie?:D Zo ja komt dat wss goed uit!:P

Na deze uitspraak van je geloof ik je al helemaal niet meer.

Voor politie neemt dit een hele boel papieren rompslomp met zich mee. Ze zijn waarschijnlijk op zoek
Naar de grotere vissen. Ben dit jaar ook gepakt, begin november. Verhoor en alles. Kost ze best veel tijd, ik had wel meer vuurwerk maar heb ondertussen nog niks gehoord. Zal
Nog wel komen. Succes ermee

Ik bedoel daarmee, dat het erg vaak voorkomt dat de politie een gedeelte van het vuurwerk niet vermeld om het vervolgens zelf af te steken;)

Ik bedoel daarmee, dat het erg vaak voorkomt dat de politie een gedeelte van het vuurwerk niet vermeld om het vervolgens zelf af te steken;)
Dat zou best kunnen maar die agent gaat echt niet zeggen, zo dan heb ik ook nog wat voor oud jaar. En dat iedereen aan he lachen is in zo'n ongemakkelijke situatie.

Ligt er natuurlijk aan wat er allemaal voorafgaand is gezegd:) als de agent dit echt heeft gezegd kun je misch hem aanklagen en zodoende het onderzoek naar jou ongeldig laten maken:O

Dat zou best kunnen maar die agent gaat echt niet zeggen, zo dan heb ik ook nog wat voor oud jaar. En dat iedereen aan he lachen is in zo'n ongemakkelijke situatie.

Whahaha nou dat is dus echt wel gezegd. Geloof mij of niet, mij maakt het niet uit. Wat ik wel weet dat het echt zo is gezegd :D

ik geloof best dat hij gepakt is, het gaat mij alleen om hoe je het brengt. Al dat domme stoere gepraat dat vind ik ongeloofwaardig!

Ongeloofwaardig of niet ik weet wat ik gezegd heb hehe

die agent heeft dat natuurlijk ( :rolleyes: ) als grapje gezegd, is bij mij ook gebeurd een paar jaar geleden.

(ook dachten ze dat grondbloemen vlinders waren :bonk: )

Hahahahah sommige berichten hier.. Had even een dip maar dit maakt het weer goed:)

( ben meestal tegen vervuiling maar dit vond ik wel even gepast, mods jullie mogen je gang gaan )

kan er misschien een slot op dit topic.
Ik vind het prima als mensen gepakt zijn, maar dit geleuter word ik echt zat van.
Ik kan dus twee dingen doen: niet meer hier kijken;-)
of vragen of er een slotje op mag.
Ik denk dat het laatste in het voordeel is voor het forum.
greetzz

Back
Bovenaan