Vanaf hoelaat beginnen jullie? 10:00/18:00?

Aangezien je niet om 10 mag beginnen ga ik morgen als ik mijn vrouw naar haar werk heb gebracht maar vast beginnen aan mijn 3 liter hete erwtensoep voor mij en de buren daarna kijk ik wel verder.

ik begin rond 13 uur. Mijn ouders wonen op het platteland en daar is nul controle. Heb vanavond daar ook een stuk of 15 pijlen door gestookt. Geen haan die er in de buur daar van kraait.

Ik had niet echt de behoefte (en de knaken) om veel spul voor overdag te halen. Misschien haal ik nog een categorie 1 pakketje om met de buurjongetjes af te steken haha. Nee ik begin lekker om 6 uur :)

Zoek het maar uit met je afsteektijden. 10.00 uur gaat de boel de lucht in. De overheid moet zich druk maken over andere dingen. Er is zo verschrikkelijk veel aan de hand in dit land maar men focust zich op de zwarten pieten discussie en vuurwerk, schandalig... Iemand die 3 mensen doodrijdt en taakstraf krijgt? We malen er bijna niet om... Het is de wereld op zn kop.

Ik heb het gehad met de hetze tegen vuurwerk en sta 10 uur buiten. Laat ze maar merken dat dit alleen maar averechts werkt. Ik hoop dat ik niet de enigste ben. Verzamel allemaal even de moed en steek die ene knaller toch gewoon af om 10 uur. Al is het maar als een signaal en een lange neus naar deze nieuwe regelgeving. Let's go !

Grtz

Ik steek oook om 10 uur af, maar ik ga wel een kwartier van tevoren controleren of er politie in de buurt is.

Morgen werk ik nog van 10.30 tot 17.30. Daarna haal ik een goede fles champagne en een goedkoop doosje corona's om 's avonds te delen. Om 00.00 stopt de wereld even met draaien.

18.00uur. Afgelopen dagen al continu politie af en aan rijden door de wijk. Ga het niet gokken. Vandaag ook tijdens oliebollen bakken in de schuur. Om de 10 minuten een auto,motor of fiets.

Ik baal als een stekker dat de traditie om 10 uur helaas aan flarden. Als ik nu ga stoken om 10 weten ze haast bijna waar het vandaan komt, we hebben zelfs al eens een brief gehad van buurtbewoners of we niet eens ergens anders gaan afsteken. Smiddags heb ik een verjaardag maar om 17 uur ben ik richting huis om om 18:00 uur de decibellen nog meer en harder te maken en dat het geen goed idee is om te tijdsduur te verlaten / verkorten. Iedereen veel plezier morgen :)

Carbid en cat 1 hele dag. Volgens mij zal het wel redelijk rustig zijn in de ochtend maar later in de middag verwacht ik dat niemand zich nog kan inhouden en gewoon losgaat. We gaan het meemaken.

ik begin gewoon om 18.00 .
wat ik best merkwaardig vind is dat ik op de een of andere manier die knop om heb weten te zetten .
wat ik nog wel heb gedaan is even uurtje carbid geschoten .
ik had graag wat langer geschoten maar de bal die we hadden was te zacht kameraad die mee was moest nog boodschappen doen, en mijn vader had nog wat te doen .
maakt niks uit verder dan maar extra hard beginnen .
het valt me op dat er maar bar weinig mensen zijn die zich aan de nieuwe regels houden .
ik ben best benieuwt hoe het onze handhavers af ging :devil:

Heb een half elf project gedaan, met wat knal en fluit.
Af en toe schiet ik eens wat, niet veel. Zes uur wel even los.

Het begon hier rond de middag met knallen. Ik zelf kon het ook niet meer laten en heb toen om 15:00 mijn zelfgemaakte masceleta afgestoken (die overigens perfect ging!), helaas vonden de (nsb:mad:) buren dat wat minder en kwamen meteen naar buiten om te dreigen dat ze de politie zouden bellen... ben dus maar weer weggegaan toen en hoorde later dat ze ook tegen een groepje kinderen van 12jaar heeft zitten schreeuwen..:sad:
Een ander niet een klein beetje plezier gunnen en zelf wel het hele jaar trompetteren wat ontzettend irritant is maar waar ik nog NOOIT over gezeken heb omdat ik wel begrip toon voor andermans hobby's.

vanaf 11 uur begonnen tot 17 uur ofzo, hele dag geen politie gezien en geen last gehad van de buren, ( volgens mij weten die niet dat het pas om 18 uur mag :P ) hier in het dorp zijn ze gewoon om 10 uur begonnen en dan bedoel ik niet met cat. 1 vuurwerk :P

Back
Bovenaan