Van welke importeurs koop jij?

Ga geen percentages er aan hangen, maar: Panda, Zena, Evolution, Rubro, Wolf, Vuurwerkmania, Vuurwerktotaal.

De waarom: ik kijk niet zo zeer naar de importeur. Ik beoordeel het liefst de vuurwerk producten individueel (prijs/kwaliteit -verhouding).

Haha ik had nog helemaal niet geteld op hoeveel cakes ik totaal zit dit jaar. Oeps 100 (Plus dus cakes uit cakeboxen. Maar wel lekker makkelijk rekenen natuurlijk vanaf 100.

Ik heb alleen de cakes berekend en niet het losse spul en pijlen.

Wolff: 38%
Evolution: 14%
Vuurwerkmania: 12%
Rubro: 11%
Vuurwerktotaal: 10%
Royal: 6%
China Red: 5%
Lesli: 4%

Ik heb niet echt een reden om nou bij die importeur te kopen. Ik kijk naar wat ik mooi vind en wat ik wil hebben van welke importeur dat komt maakt me niet uit.

Royal staat bij mij eigenlijk al te hoog komt puur door 2 producten die ik in meervoud heb besteld.

Normaal gesproken had ik ook altijd wel wat van Zena. Dit jaar hebben ze niet veel interessants vind ik.

Percentages weet ik niet
Maar inporteurs:

Evolution
Royal
Mania
Rubro
Fireworks for all (wat een toppers lijken dit te gaan worden)
Zena

En het klopt inderdaad ik heb geen wolff
Waarom niet de cruel traction heeft mij nooit kunnen overtuigen raar maar waar.

Van meeste producten naar minste:
Vuurwerkmania
Wolff
Pangu
Evolution
Zena
Rubro

Normaal bestaat de collectie voornamelijk uit Wolff die dit jaar nog steeds wel 2e staat, dit komt echter door het karton Big 19 wat ik heb besteld. Wilde dit jaar eens een aantal andere importeurs proberen. Waaronder dus Vuurwerkmania die door hun kortingsacties bovenaan de lijst staat. Daarnaast heb ik van de 4 andere importeurs in mijn lijst een aantal toppers kunnen scoren voor leuke prijzen!

Ik heb teveel Fabrikanten merken dan zal de lijst best lang worden ook al hebben ze maar 1 cake en ik vind die mooi dan koop ik hem ongeacht het merk. Het meeste is China red.

china red
wolff
evolution
katan
dynasty

Wolff: 23,61%
Vuurwerktotaal: 16,67%
Vuurwerkmania: 15,28%
Broekhoff: 9,72%
Lesli: 8,33%
Cafferata: 8,34%
China Red: 8,34%
Royal: 4,17%
Rubro: 2,78%
Evolution: 1,39%
Zena: 1,39%

Heb het allemaal even uitgerekend :)

Update:
Wolff: 23,3%
Vuurwerkmania: 15,1%
Vuurwerktotaal: 13,7%
Lesli: 11,0%
Broekhof: 9,6%
Cafferata: 8,2%
China Red: 6,8%
Royal: 4,1%
Evolution: 2,7%
Rubro: 2,7%
Katan: 1,4%
Zena: 1,4%

Heb gisteren de laatste bestelling gedaan en nog een beetje aangepast :D

ruwe schatting voor dit jaar:

Vuurwerktotaal 60%
mooie producten voor scherpe prijzen!
altijd zeer tevreden!

Zena 20%
unieke producten met verrassende effecten!

Wolff 10%
heeft precies die speciale dingen die ik bij andere importeurs niet kan vinden,
denk aan de Return Of The Phoenix...

Vuurwerkmania 10%
voor mij de eerste keer dat ik hier wat heb besteld,
ben erg benieuwd...

Globale verdeling:

Pangu: 62%
Dynasty: 15%
Vuurwerkmania: 10%
Royal Fireworks: 8%
Vuurwerktotaal: 5%

En nog wat klein spul wat ik niet meegerekend heb.

Als ik naar mijn huidige bestellingen kijk zit in ongeveer op

60% Rubro
20% Wolff
15% Cafferata
5 % Vuurwerktotaal.

Al jaren groot fan van Rubro. Komt mede door hun blokken en cakes
Favorieten zijn o.a, daisy Beam, ready 2 rumble, Gravity, Voltage, secret salute.
Ook dit jaar flink aantal boxen gekocht waaronder Flash of the Gods.

Daarnaast ook fan van Wolff met persoonlijke toppers als, Cruelty en Cruel traction.

Mm Verdeling precies durf ik niet te zeggen maar merken zijn Qua aantallen cakés

Evolution
Rubro/vuurwerkmania
Wolff
1 lesli caké

Evo omdat de enkele producten van vorig jaar bevielen. Orthen goed voor mij licht om op te halen en ik marchel wel vertrouw in de artikelen die ik heb gesteld

Rubro Tja al jaren daar leuke dingen van en ook dit jaar wat toppers gekocht. Ook degene die ik nooit heb gehad. Moest gravity en Daisy Beam gewoon hebben.

Wolff. Tja de keuze in hun cakés was wat minder bij orthen maar toch zijn er cakes die je gewoon moet hebben :)

Vuurwerkmania. Omdat O.a gold ullusion er in de aanbieding was en nog 3 cakés in meervoud.

Dit jaar vooral de grote gok genomen met veel nieuwe Evo Cakés maar degene die zijn geschoten zijn top,

Laatst bewerkt:
Aantal jaren meerdere artikelen van Evolution, Wolff en Pangu, is me nog nooit tegen gevallen, vooral de evolution cakes en pangu cakes zijn prima uitgewerkt, veel reacties krijg ik na het afsteken of het illegaal vuurwerk is dus dat zegt genoeg voor mij!! Dit jaar heb ik een cake gewonnen van Vuurwerktotaal dus ben benieuwd naar de uitwerking.

Dit jaar van alles wat......vooral de pareltjes ( voor mijn gevoel) van de volgende importeurs: Rubro, wolff, vuurwerktotaal, Cafferata, Pang, Royal, Evolution.

Meestal Rubro, Wolf, Vuurwerkmania, Royal, Cafferata, Zena, Vuurwerktotaal, Weco, Evolution.
Dit jaar komen daar bij: Witte Vuurwerk, Vulcan, Schuurmans. Erg benieuwd naar Witte!

Zelf dit jaar geen vuurwerk, maar gelukkig een bestelling kunnen redden met vrienden;

Wolff 38%
Evolution 20%
Broekhoff 20%
Zena 13%
Rubro 4%
Cafferata 4%
Vulcan 1%

Toegegeven, meer dan de helft ga ik niet te zien krijgen, maar soit.

Back
Bovenaan