Van welke cake had je een hoge verwachting maar viel tegen toen je hem stookte.

ylke

VWC lid
Het hele jaar zijn we al op het forum bezig om ons te oriënteren welk product wij in de straat willen hebben tijdens onze avond.

En dan heb je het desbetreffende product gekocht met hoge verwachtingen en dan is het zover en dan blijkt het "Wauw"effect totaal niet aanwezig te zijn.

Bij welk product had jij het. Dus de hoge verwachting maar dan zonder Wauw effect.

Bij de Zwarte Cross box. Had daar veel meer van verwacht, 140 euro voor 4 potten is namelijk erg duur, maar ik heb vertrouwen in Zena. Deze viel dan wel tegen. Niet zulke grote boeketten en een te laag tempo, wat het eigenlijk maar saaie cakes maakte

Ik had wel iets meer verwachtingen van de brutal box van original, viel heel erg tegen.

Bij mij was de Toxic van Zena. Op de Zena Trophy was het echt een mooie cake maar grote effecten en goede burst maar vannacht zag ik daar niks meer van terug. Beetje jammer, want je betaald er wel 30 euro voor en daar had ik dan wel wat anders voor kunnen kopen.

Het enige echt tegenvallende product deze jaarwisseling was toch wel de Supernova van vuurwerkmania. Eerste filmpjes waren echt super, hierdoor toen ook besteld, maar toen de eerste december demofilmpjes kwamen begon ik wel te twijfelen maar toch nog het beste van gehoopt.. Het mocht echter niet baten. Ontzettend kleine boeketten alsof de flashkruit gewoon compleet vergeten was.
Rest van de collectie voldeed erg goed, gelukkig!

Voor mij de sky palms. Het effect is veranderd en de harde burst was ver te zoeken. Vond dit echt een grote domper, want daar betaal je toch 43,50 voor (zonder korting).

De stars over paris en de cruelty, misschien kwam het doordat ik kort daarvoor wat spectaculairders heb afgestoken maar door de lovende reacties verwachte ik hier meer van.

De Brute van Marijn. Van 500 gram 30 schots in één keer mag je meer spektakel verwachten. Lancering vrij geruisloos, boeketten vrij hoog, niet al te breed en het goud was snel weg.

De extreme salute 2.0. Prima cakes hoor maar het wauw-effect was bij mij niet aanwezig. De big 19 van wolff bezorde mij dit vorig jaar wel.

No Mercy van Wolff.
Had geen mine en kwam per flashsalute en rood en groen sterretje af.
Bovendien knalde hij ruim zachter dan de silver salute, waar hij kwa knal en effect op zou moeten lijken.

It`s mine vond ik minder tempo was anders,kleuren minder fel en de blinkers in de mines niet zo best.
Al met al veel te duur voor wat je krijgt..had beter toch voor de crackling wave kunnen gaan achteraf.

Hier was het ook de Toxic ( van Zena ) die enorm tegen viel, de effecten waren veel kleiner dan de eerdere demo-filmpjes lieten zien. Ook in vergelijking met andere cakes in de categorie 30 a 35 Euro viel de Toxic erg tegen.

alle Nederlandse cakes die ik had waren *****. ja behalve de salute cake n1 van schuurmans dan, maar die mag niet meer verkocht worden :frusty: k houd het vanaf nu lekker bij buitenlands spul, dan krijg je tenminste waar voor je geld en is de kwaliteit beter als die omvallende nederlandse cakes :angry:

sky palms viel zeer tegen.
zena brocade crown box verwachtte ik ook wat meer van.

Wij hadden hier meerdere projecten voor tussen 19.00 en 02.00, waarvan 4x Sky Palms er 1 was! Omdat ik hoopte dat het een geniale bak zou zijn, hadden we deze als een van de laatste projecten, maar viel compleet in het niet bij eerder geschoten projecten. Het zijn mooie boeketten, maar zelfs per 4 gaf het mij nog niet helemaal de wow-factor!

Verder viel mij al het Cafferata Showtime spul wat tegen, op de Fast Silver Whistling en de Colorfull peony na. De Silver Comet mines vond ik maar matig en de Falling Leaves cake was ook niet geniaal uitgevoerd. Ook de Splitting Neon viel mij vies tegen. De boeketten gingen naar zo'n enorme hoogte, dat je er amper nog wat van zag. De crosettes waren wel redelijk fel, maar er was amper nog wat van een crosette over!

Mij viel de Zena Mayhem erg tegen. De boeketten in de cakes 2, 3 en 4 vond ik aan de kleine kant en waren niet allemaal even goed gevuld. In de cakes 2 en 3 vond ik het tempo ook te laag. Alleen cake 1 (die ik gelukkig als laatste heb geschoten) was wel dik in orde. Voor mij komt de Mayhem er niet meer in volgend jaar!

Vorig jaar had ik de G-force 3000 nu de 1500 vond hem toch ietwat tegen vallen. Maar zoals de Motor fobia en nog een andere fobia van Weco geweldig :D. Ook kleiner vuurwerk voor maar 3 euro ook top. Ik verwachte er niet veel van. Maar voor volgend jaar toch maar meerdere kleinere potten kopen van 3 en 6 euro :D. en de Motorfobia blijf ik zeker weer kopen :D

Junior jack!
10 stuks van meegenomen voor ik geloof 5 euro de stuk.

Echte bagger!
Klapte nergens naar.
Whistling thunder queens waren een keer of 3 zo hard als de nieuwe jjs.
Katan! ga terug naar je oude fabriek voor deze cakes!
de 6 pack en de cauli waren wel top maar de junior jack bagger!

En ik ga mn gal spugen over de sky palms.
Zag er redelijk uit!
Maar...
De cake was in 10 seconden leeg en de burst was nergens te bekennen.
Als je dan 35 afrekent voor een cake dan mag je ook verwachten dat die cake presteert als een beest!
Want anders koop ik nog 7 extra gate of heavens 1 want die waren wel top!

Back
Bovenaan